Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Presedintele LinkedIn: Nu are nimeni timp liber pentru Google+
Tags: linkedin, jeff weiner, google, google+, facebook, twitter, oameni
Presedintele LinkedIn, Jeff Weiner, se intreaba daca oamenii vor mai avea putin timp pe care sa-l puna la dispozitia Google+. In cadrul unui eveniment organizat la Churchill Club, Weiner a fost intrebat in legatura cu numarul maxim de retele de socializare care pot coexista si daca a fost intr-adevar nevoie ca Google sa-si atraga si aceasta coordonata sociala, scrie Business Insider.
Presedintele LinkedIn, Jeff Weiner, se intreaba daca oamenii vor mai avea putin timp pe care sa-l puna la dispozitia Google+. In cadrul unui eveniment organizat la Churchill Club, Weiner a fost intrebat in legatura cu numarul maxim de retele de socializare care pot coexista si daca a fost intr-adevar nevoie ca Google sa-si atraga si aceasta coordonata sociala, scrie Business Insider.
"Nimeni nu are timp liber", a venit raspunsul. "Spre deosebire de platformele de socializare si televiziune care pot coexista, nu vedem prea multi oameni folosind Twitter-ul in acelasi timp cu Facebook-ul sau Facebook in acelasi timp cu LinkedIn", a adaugat CEO LinkedIn.
Inainte de Google+ lucrurile se asezasera cumva: peisajul retelelor de socializare era unul inteligibil: oamenii apelau la LinkedIn pentru detalii privind viata lor profesionala, la Facebook pentru a vorbi cu prietenii si familia si la Twitter pentru a-si posta trairile audientei doritoare. Asadar, de unde sa mai luam timp liber pentru a intra si pe Google+?
Acesta este un punct valid de vedere: Google+ a crescut ca Fat-Frumos in ultima vreme, dar piata retelelor de socializare ramane constanta. Pentru ca mezina sa creasca in continuare, trebuie sa piarda surorile mai mari.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.