Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitatea se infiltreaza in aplicatiile mobile: Facebook lanseaza un nou tip de ad-uri
Tags: reclame mobile facebook, ad-uri facebook, facebook mobille advertising, aplicatii mobile
Cea mai mare retea de socializare din lume are in plan lansarea unui nou tip de advertising pe mobil ce targeteaza consumatorii in functie de aplicatiile pe care le utilizeaza si care va impinge inca si mai departe limitele accesului la datele utilizatorilor sai.
Cea mai mare retea de socializare din lume are in plan lansarea unui nou tip de advertising pe mobil ce targeteaza consumatorii in functie de aplicatiile pe care le utilizeaza si care va impinge inca si mai departe limitele accesului la datele utilizatorilor sai.
Facebook ar putea de asemenea sa urmareasca si ce face lumea cu aplicatiile mobile. De aceea, noile tipuri de ad-uri au starnit ingrijorare in ceea ce priveste confidentialitatea datelor utilizatorilor.
Pe de alta parte insa, noile ad-uri dedicate aplicatiilor mobile pot fi foarte profitabile pentru companie. Facebook ar putea sa taxeze advertiserii de fiecare data cand o aplicatie este instalata pe telefonul mobil al unui utilizator. Costurile ar fi cu mult mai mari decat in cazul publicitatii traditionale, cand Facebook este platit la fiecare o mie de persoane care vad o reclama sau alta.
In plus, aceste noi reclame marcheaza o noua abordare a publicitatii pe Facebook. Daca pana acum compania se baza pe permisiunea utilizatorilor de a le oferi reclame (prin like-urile date brandurilor), acum Facebook va targeta anumite reclame fara a avea acordul utilizatorilor. De aici si ingrijorarile.
Noile tipuri de reclame vor fi lansate oficial luna viitoare si vor aparea in fluxul de stiri al Facebook de pe terminalele mobile.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.