Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclame pe Twitter vs reclame pe Facebook: Care sunt mai eficiente
Tags: reclame twitter, facebook, eficienta reclame, promovare social media
Social media este deja un fenomen care a adunat laolalta o treime din populatia globului, asa incat nu este de mirare faptul ca publicitatea a dat si ea buzna in aceasta lume a interactiunilor digitale. Companiile au inceput sa aloce sume importante pentru a se promova pe Facebook si Twitter, insa care dintre cele doua platforme sociale se bucura de o eficienta mai mare?
Social media este deja un fenomen care a adunat laolalta o treime din populatia globului, asa incat nu este de mirare faptul ca publicitatea a dat si ea buzna in aceasta lume a interactiunilor digitale. Companiile au inceput sa aloce sume importante pentru a se promova pe Facebook si Twitter, insa care dintre cele doua platforme sociale se bucura de o eficienta mai mare?
Aceasta diferenta se oglindeste si in impactul pe care cele doua tipuri de reclame il au, precum si in veniturile pe care companiile le strang de pe urma lor. Twitter beneficiaza de venituri cat se poate de consistente de pe urma serviciilor sale publicitare, dupa cum arata datele unui studiu realizat de TBG.
In analiza sa, compania a luat in calcul CPI-urile (cost-per-thousand impressions – costul pe numarul de afisari a reclamei), CTR-urile („click-through rates” – numarul de click-uri pe reclama impartit la numarul de afisari al acesteia) si CPF-urile („cost-per-follower” – costul pe numarul de followeri pe care ii aduce reclama) celor doi giganti ai social media.
Asa s-a constatat ca, in primul trimestru al acestui an, Twitter a beneficiat de o rata mai mare a CPI-ului si castigat mai multi bani din numarul de afisari al reclamelor decat Facebook. In cazul Twitter, CPI-urile pot ajunge la 3.5 dolari, in vreme ce in cazul Facebook acestea abia daca ating valoare de 50 de centi.
Acest lucru se datoreaza faptului ca utilizatorii au tendinta sa ignore reclamele display pentru ca sunt mult prea evidente.
„Facebook afiseaza reclamele in partea dreapta a platformei sale, iar utilizatorii le recunosc ca atare si le ignora. In schimb, Twitter asaza reclamele in flux, astfel incat aceastea sa para mai degraba postari ale altor utilizatori. Atunci cand reclamele sunt in flux se obtine o performanta mai buna a ratei de click”, explica realizatorii studiului.
De asemenea, s-a constatat ca Twitter intrece Facebook si in materie CTR-uri legate de stiri, reclame la produse sportive, mancare si bautura.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.75
din 5
- 4 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.