Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Renasterea Yahoo sau Flickr? Cine pe cine salveaza?
Tags: yahoo, flickr, serviciu mail, platforma tumblr
Dupa ce Yahoo a anuntat ca pana la 19 august 2013 isi va inchide serviciul de mail in China, planurile companiei par sa se indrepte catre o redresare in directii mai mult sau mai putin asteptate.
Dupa ce Yahoo a anuntat ca pana la 19 august 2013 isi va inchide serviciul de mail in China, planurile companiei par sa se indrepte catre o redresare in directii mai mult sau mai putin asteptate.
Directorul executiv Marissa Mayer a anuntat in cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc in New York ca Yahoo are de gand sa modifice site-ul Flickr pentru a-l face din nou popular si a-l aduce in atentia utilizatorilor din mediul online.
Salariatii companiei au fost astfel rugati sa vina cu o noua imagine si structura pentru site astfel incat utilizatorii sa fie incantati si inspirati de continutul oferit de site.
Modificand nu doar structura de ansamblu, ci si modul in care este afisata in pagina fiecare fotografie in parte, compania spera ca Flickr va deveni din nou la fel de popular cum a fost candva.
Intr-un mediu incarcat insa de nenumarate optiuni, ramane de vazut daca aceste noi modificari ii vor putea recastiga site-ului gloria de altadata.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.