Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Samsung a castigat batalia brandurilor pe Twitter
Tags: twitter, samsung, galaxy note, reclama, super bowl
Anul trecut, brandul Audi a ajuns in centrul atentiei social media dupa ce a integrat in reclama de la Super Bowl hashtag-ul de pe Twitter. Succesul sau a facut ca la editia din acest an a Super Bowl, cinci dintre brandurile prezente sa ii urmeze exemplul pentru a anima conversatia pe Twitter. Iar toata acestea au constituit premisele pentru initierea unui concurs intre branduri si spoturile lor.
Anul trecut, brandul Audi a ajuns in centrul atentiei social media dupa ce a integrat in reclama de la Super Bowl hashtag-ul de pe Twitter. Succesul sau a facut ca la editia din acest an a Super Bowl, cinci dintre brandurile prezente sa ii urmeze exemplul pentru a anima conversatia pe Twitter. Iar toata acestea au constituit premisele pentru initierea unui concurs intre branduri si spoturile lor.
Twitter Ad Scrimmage si site-ul aferent, unde iubitorii de reclame isi pot vota spotul favorit.
Asa se face ca la editia inaugurala din acest an, reclama celor de la Samsung pentru telefonul Galaxy Note a fost declarat marele castigator, obtinand 13,4% din voturi. Intitulat „Thing Called Love”, clipul ridiculizeaza fanii Apple care stau la cozi interminabile pentru a obtine produsul mult dorit.
Pe locul doi se situeaza trailer-ul pentru productia cinematografica „The Avengers”, cu 12,4% din voturi, urmat de spotul H&M avandu-l ca protagonist pe David Beckham (9.1% din voturi), M&M cu „Just My Shell” (8,6%) si Kia cu „A Dream Car, for Real Life” (7,9% din voturi).
Pentru a extinde viata momentelor dedicate brandurilor din timpul Super Bowl, reteaua de microblogging a lansat competitia Asa se face ca la editia inaugurala din acest an, reclama celor de la Samsung pentru telefonul Galaxy Note a fost declarat marele castigator, obtinand 13,4% din voturi. Intitulat „Thing Called Love”, clipul ridiculizeaza fanii Apple care stau la cozi interminabile pentru a obtine produsul mult dorit.
Pe locul doi se situeaza trailer-ul pentru productia cinematografica „The Avengers”, cu 12,4% din voturi, urmat de spotul H&M avandu-l ca protagonist pe David Beckham (9.1% din voturi), M&M cu „Just My Shell” (8,6%) si Kia cu „A Dream Car, for Real Life” (7,9% din voturi).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.