Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Se mai prezice o apocalipsa: Cea a Facebook
Tags: apocalipsa, facebook, social media, sillicon valley
Revista TIME a publicat un editorial al unui specialist in social media, Ben Bajari, care este de parere ca Facebook si-a atins punctul culminant si se pregateste de o scadere in popularitate. Sillicon Valley este locul unde lucrurile se schimba rapid. Procesul de inovare nu poate fi oprit, nicio companie neavand vreo pozitie privilegiata.
Revista TIME a publicat un editorial al unui specialist in social media, Ben Bajari, care este de parere ca Facebook si-a atins punctul culminant si se pregateste de o scadere in popularitate. Sillicon Valley este locul unde lucrurile se schimba rapid. Procesul de inovare nu poate fi oprit, nicio companie neavand vreo pozitie privilegiata.
- in Sillicon Valley, marile companii cresc si descresc foarte rapid. Yahoo! a fost candva ceea ce este Google astazi. MySpace a fost candva ceea ce este Facebook astazi;
- utilizatorii de Facebook sunt imbatati de experienta la inceput, dar apoi folosesc reteaua din ce in ce mai rar;
- Bajarin a chestionat 500 de studenti din San Jose. Cei mai multi dintre ei au spus ca s-au plictisit de site si ca il folosesc din ce in ce mai putin. Unii, desi nu foarte multi, au spus ca nici macar nu au considerat util sa isi faca un cont pe Facebook;
- Facebook s-a transformat dintr-un site folosit intens de utilizator, care lua legatura cu prieteni, fosti colegi si rudele indepartate, la unul folosit pentru o durata scurta de timp, pentru postari scurte si mici modificari de profil, imagini.
Exista insa loc destul pentru inovare, in conditiile demonstrate in care retelele sociale superior focalizate pe un domeniu au mai mari sanse sa devina preferatele utilizatorilor de internet.
Infoplus: Ben Bajari este director al departamentului de analiza si cercetare ale tehnologiei de consum din cadul unei companii americane, Creative Strategies Inc..
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.