Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Se poate prezice viitorul cu ajutorul social media?
Tags: marketing, social media, prezicerea viitorului, oameni
Economista britanica Noreena Hertz crede ca analizarea atenta a ceea ce se posteaza pe Twitter si Facebook, retele de socializare care au o amploare globala, poate prognoza mersul afacerilor in lumea offline, scrie CNN. , de exemplu, va deveni o forta dominanta in prognoza afacerilor.
Economista britanica Noreena Hertz crede ca analizarea atenta a ceea ce se posteaza pe Twitter si Facebook, retele de socializare care au o amploare globala, poate prognoza mersul afacerilor in lumea offline, scrie CNN. , de exemplu, va deveni o forta dominanta in prognoza afacerilor.
Hertz a efectuat anul trecut un experiment pentru a demonstra puterea retelelor de socializare ca un instrument tehnologic de schimbare a perceptiei asupra lumii.
Impreuna cu o echipa de sociologi si economisti a lucrat la crearea unei metode de cercetare pentru prezicerea castigatorului unui concurs de talente. Prin dezvoltarea unui algoritm sofisticat, echipa a "ascultat" sute de mii de tweet-uri si a dedus nu doar numarul si obiectul de mesaje, ci, pentru prima data, sentimentul. In acest fel, s-a putut indica precis cei care urmau sa fie eliminati din concurs si cei care urmau sa continue.
Hertz este deci de parere ca analiza discutiilor va deveni o forta dominanta in predictia tendintelor in afaceri. Daca cineva scrie un tweet ca "Imi place Coca-Cola”, inseamna ca, de fapt, intentioneaza sa si cumpere Coca-Cola.
Aceste idei sunt revolutionare, iar merketingul in general, ca disciplina, trebuie sa aplece urechea. Caci, in momentul actual, majoritatea datelor folosite identifica greu ce ne dorim noi, oamenii, masa de manevra adica.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.