Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Secretul HSBC: O versiune proprie a Facebook
Tags: hsbc, secret, social media, facebook, retea de socializare
Mirajul social media a devenit atat de puternic, incat unii se gandesc deja sa-si creeze propria versiune a Facebook. Este si cazul gigantului bancar HSBC, care intentioneaza sa aseze social media chiar in centrul strategiei sale de dezvoltare.
Mirajul social media a devenit atat de puternic, incat unii se gandesc deja sa-si creeze propria versiune a Facebook. Este si cazul gigantului bancar HSBC, care intentioneaza sa aseze social media chiar in centrul strategiei sale de dezvoltare.
Hongkong and Shanghai Banking Corporation (HSBC), cea mai mare banca din Europa si a doua ca marime din lume, intentioneaza sa puna la punct o noua platforma de socializare, una pe care sa o gestioneze in folosul propriu.
Informatia nu este inca oficiala, insa potrivit unor surse citate de PRWeek compania vrea practic sa realizeze propria versiune de Facebook, in incercarea de a-si cunoaste clientii si dincole de nevoile lor financiare.
„Vom construi o platforma digitala distincta si centrata pe nevoile clientilor nostri, financiare si non-financiare deopotriva. Pur si simplu ii vom ruga sa impartaseasca cu noi cerintele si nevoile lor, iar apoi vom incerca, pe cat posibil, sa le indeplinim. Proiectul va fi unic pe piata serviciilor bancare si va permite companiei sa se delimiteze inca si mai clar de competitorii sai”, se arata intr-un document al HSBC obtinut de PRWeek.
Proiectul se afla in faza incipienta, compania fiind in cautarea unei agentii care sa o ajute sa-si dezvolte strategia de social media.
HSBC are are o istorie de aproape 150 de ani, peste 300.000 de angajati si peste 10.000 de sucursale raspandite pe cinci continente si in 87 de tari. Numara in jur de 100 de milioane de clienti, iar brandul sau valoreaza 27,1 miliarde de dolari.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.