Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Shutterstock iti da poze gratuite pentru reclamele pe Facebook
Tags: marketing, caracteristici facebook, noutati facebook, reclame facebook
Facebook curteaza afacerile mici de ceva vreme. Si trei noi caracteristici par deosebit de interesante pentru companiile cu resurse limitate. In primul rand, Facebook si Shutterstock au anuntat o intelegere care le da advertiserilor acces liber la o uriasa librarie de imagini pentru a le folosi in reclame pe reteaua de socializare.
Facebook curteaza afacerile mici de ceva vreme. Si trei noi caracteristici par deosebit de interesante pentru companiile cu resurse limitate. In primul rand, Facebook si Shutterstock au anuntat o intelegere care le da advertiserilor acces liber la o uriasa librarie de imagini pentru a le folosi in reclame pe reteaua de socializare.
Aceasta caracteristica va fi introdusa in urmatoarele saptamani.
Pe blogul oficial al Shutterstock, David Fraga, vicepresedinte, a explicat modul in care va functiona aceasta intelegere: „Sutterstock va fi integrat direct in instrumentul de creare a reclamei. Advertiserii vor putea sa testeze mai multe imagini, inclusiv cele proprii, imagini din reclame anterioare si unele profesionale ale Shutterstock, atat in produsele pe mobil, cat si in publicitatea pe desktop”.
Cum ajuta imaginile de pe Facebook micile afaceri
Noul aranjament inseamna foarte mult pentru companiile care nu au bugetul de marketing al companiilor mari. Ele:
- au acces la peste 25 de milioane de fotografii profesionale,
- nu mai sufera din cauza riscului de copyright cel care le pandeste daca folosesc, in scop comercial, poze de pe netul mare;
- vor crea mai rapid si mai facil reclame, acum ca au acces la poze direct via tool-ul de creare a reclamei;
- au o privire de ansamblu mai buna asupra campaniilro lor publicitare, la costuri mici.
Facebook a mai introdus inca doua caracteristici utile, si anume:
- advertiserii pot crea mai multe reclame odata. Ceea ce inseamna ca publicitarii vor putea incarca mai multe poze din Shutterstock sau din alte reclame anterioare. Caracteristica se traduce prin abilitatea de a crea si de a testa mai usor campanii de publicitate, fara a fi nevoie sa se angajeze o companie externa.
- actualizarile aplicatiei Pages Manager sunt disponibile si pentru Android si pentru iOS.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.