Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Skype reinventeaza emoticoanele
Tags: humoticon, emoticon, skype, facebook
Sa tot fie vreo 50 de ani de cand au fost inventate. Emoticoanele s-au nascut din dorinta de a reprezenta grafic anumite dispozitii umane, devenind astazi un simbol al culturii Internetului. Insa epoca lor clasica pare sa apuna. Asta pentru ca au aparut “humoticonele”.
Sa tot fie vreo 50 de ani de cand au fost inventate. Emoticoanele s-au nascut din dorinta de a reprezenta grafic anumite dispozitii umane, devenind astazi un simbol al culturii Internetului. Insa epoca lor clasica pare sa apuna. Asta pentru ca au aparut “humoticonele”.
aplicatie de Facebook menita sa faca interactiunile online mult mai umane. Se numeste Skype Humoticons si le permite utilizatorilor sa personalizeze clasicele emoticoane – precum fata zambitoare ori cea trista – pana la punctul in care devin extensii ale propriilor expresii faciale. Practic, sunt create emoticoane pe baza chipurilor utilizatorilor.
Campania “It’s Time to Skype”, lansata in aceasta luna, porneste de la ideea ca retele de socializare precum Twitter si Facebook degradeaza interactiune umana. Ideea se regaseste si in sloganurile pe care Skype le promoveaza: 140 de caractere nu echivaleaza cu o relatie. De cand este acceptabil sa-i scrii doar un mesaj mamei de ziua ei? Oamenii trebuie sa priveasca, sa asculte si sa simta.
Pentru a crea humoticoane, pot fi incarcate fotografii personale in Galeria Humoticon sau pot fi realizate unele noi cu ajutorul aplicatiei. Rezultatul poate fi impartasit pe wall-ul de pe Facebook, poate fi downloadat sau salvat ca URL pentru a fi impartasit pe Messenger.
“Nimic nu poate inlocui expresia de pe chipul tau. Readuceti umanitatea in comunicare”, spun reprezentantii Skype cu ocazia lansarii aplicatiei.
Ca parte a celei mai recente campanii de marketing pe care o desfasoara, Skype a lansat o Campania “It’s Time to Skype”, lansata in aceasta luna, porneste de la ideea ca retele de socializare precum Twitter si Facebook degradeaza interactiune umana. Ideea se regaseste si in sloganurile pe care Skype le promoveaza: 140 de caractere nu echivaleaza cu o relatie. De cand este acceptabil sa-i scrii doar un mesaj mamei de ziua ei? Oamenii trebuie sa priveasca, sa asculte si sa simta.
Pentru a crea humoticoane, pot fi incarcate fotografii personale in Galeria Humoticon sau pot fi realizate unele noi cu ajutorul aplicatiei. Rezultatul poate fi impartasit pe wall-ul de pe Facebook, poate fi downloadat sau salvat ca URL pentru a fi impartasit pe Messenger.
“Nimic nu poate inlocui expresia de pe chipul tau. Readuceti umanitatea in comunicare”, spun reprezentantii Skype cu ocazia lansarii aplicatiei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.