Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Social media din Romania: Ce spun cifrele lui 2011
Tags: social media, romania, date 2011, facebook romania, blogosfera romaneasca
Social media este din ce in ce mai atractiva pentru utilizatorii de internet din Romania, iar cifrele nu fac decat sa confirme acest lucru. Drept urmare, brandurile autohtone ar face bine ia in serios acest instrument tot mai popular de promovare.
Social media este din ce in ce mai atractiva pentru utilizatorii de internet din Romania, iar cifrele nu fac decat sa confirme acest lucru. Drept urmare, brandurile autohtone ar face bine ia in serios acest instrument tot mai popular de promovare.
O analiza realizata de Zelist pentru anul 2011 releva faptul ca Facebook a cunoscut o crestere de 53% in privinta numarului de pagini active, adica a celor cu mai mult de o postare pe luna. Astfel, platforma de socializare a inregistrat in decembrie anul trecut peste 8.100 de pagini active, aproape 400.000 de postari, 808.000 de comentarii si aproximativ 58 milioane de like-uri.
Pe de alta parte, Twitter a inregistrat o crestere de 14% fata de anul precedent, inregistrand circa peste 14.300 de conturi active, 1.1 milioane de posturi publicate si peste 145.000 de retweet-uri.
In schimb, blogosfera a cunoscut o scadere de 15% a numarului de posturi publicate. Daca in 2010 numarul postarilor era de circa 232.000, in decembrie 2011, numarul lor era de doar 197.000. In plus, s-a inregistrat si o scadere a numarului de bloguri active, de la 16.800 in 2010 la 13.300 in 2011. Cea mai mare scadere a blogosferei s-a inregistrat in perioada 1 mai – 1 iunie 2011.
Pe de alta parte, Twitter a inregistrat o crestere de 14% fata de anul precedent, inregistrand circa peste 14.300 de conturi active, 1.1 milioane de posturi publicate si peste 145.000 de retweet-uri.
In schimb, blogosfera a cunoscut o scadere de 15% a numarului de posturi publicate. Daca in 2010 numarul postarilor era de circa 232.000, in decembrie 2011, numarul lor era de doar 197.000. In plus, s-a inregistrat si o scadere a numarului de bloguri active, de la 16.800 in 2010 la 13.300 in 2011. Cea mai mare scadere a blogosferei s-a inregistrat in perioada 1 mai – 1 iunie 2011.
Si cum multe dintre publicatiile media s-au mutat cu totul in sfera digitala, nu e de mirare ca presa online urmeaza un trend ascendent. Aceasta a inregistrat o crestere de aproximativ 50%, numarul articolelor fiind de circa 470.000 articole in 2011.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Customer Care Conference, evenimentul anului pentru companiile care investesc in relatiile cu clientii
Greseli pe Twitter pe care brandurile trebuie sa le evite
Istoria companiei tale iti poate asigura succesul
Un iaurt grecesc castiga Olimpiada reclamelor online
Ultimele articole
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci
Strategii eficiente pentru promovarea organica
Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza interactiunea cu brandurile si propagarea reclamelor