Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Social media nu ajuta mai deloc industria fashion
Tags: marketing, facebook, branduri de prestigiu, ecommerce, atragere clienti
Prin 2011 multi retaileri fashion se gandeau ca platformele social media vor deveni un fel de magazine extrem de vizitate. "Ne asteptam ca Facebook sa devina un canal major de comercializare", declara, pentru mashable.com, Alex Boleb, CEO la Oscar de la Renta. "F-commerce este viitorul ecommerce", continua el.
Prin 2011 multi retaileri fashion se gandeau ca platformele social media vor deveni un fel de magazine extrem de vizitate. "Ne asteptam ca Facebook sa devina un canal major de comercializare", declara, pentru mashable.com, Alex Boleb, CEO la Oscar de la Renta. "F-commerce este viitorul ecommerce", continua el.
Din pacate pentru Oscar de la Renta, Tory Burch, dar si pentru Gap, J.C. Penney, Nordstrom si al altor zeci de branduri si retaileri care si-au creat magazine pe Facebook, asta nu s-a adeverit. Doar foarte putine branduri mai fac acum discounturi pe Facebook.
Nu doar magazinele Facebook nu reusesc sa atraga vanzari. Retelele social media in general nu sunt platforme efciiente pentru a atrage noi clienti, in comparatie cu metodele traditionale, cum ar fi cautarea si email amrketingul, conform unui studiu al companiei de consultanta digitala L2, citata de mashable.com.
Intr-un studiu care a inclus aproape 250 de branduri de prestigiu s-a descoperit ca, in ultimii patru ani, mai putin de 0,25% dintre noii clienti au fost obtinuti via Facebook si mai putin de 0,1% via Twitter. Mai mult, clientii care sunt atrasi prin canalele de socializare consuma mai putini bani in timp (adica au o lifetime value mai scazuta) decat cei care vin via cautare.
Chiar si Burberry, un lider al arenei digitale, si-a diminuat investitiile in Facebook, in favoarea investitiilor in CRM-ul traditional si in infrastructura ecommerce.
Ceea ce este semnificativ, mai ales ca facebook a crescut pana la 1,15 miliarde de utilizatori.
Social media sunt inca un instrument important de marketing si de cautare organica. Dar, pentru brandurile de prestigiu, focalizate pe achizitia si conversia de clienti, o pagina de Facebook sau un cont de Twitter pot sa nu fie cea mai buna investitie.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.