Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Social TV: Cum social media amplifica publicitatea de la TV
Tags: marketing, retele de socializare, social media, facebook, twitter
Cercetarile arata ca uitatul al televizor si utilizarea social media nu se exclud. Consumatorii par a iubi folosirea retelelor de socializare in timp ce se uita la TV. Multi discuta despre ceea ce privesc si aceste conversatii cotninua dupa emisiune/film, relateaza Business Insider.
Cercetarile arata ca uitatul al televizor si utilizarea social media nu se exclud. Consumatorii par a iubi folosirea retelelor de socializare in timp ce se uita la TV. Multi discuta despre ceea ce privesc si aceste conversatii cotninua dupa emisiune/film, relateaza Business Insider.
Iar jucatorii din industria de publicitate au inteles ca pot sa profite de pe urma acestui obicei. Ideea este nu sa intre in competitie cu social media, ci sa le foloseasca pentru ca show-urile televizate, evenimentele si campaniile publicitare sa aiba mai multa audienta si participare din partea acesteia.
S-a nascut asa-numitul trend social TV:
- la nivel global, in 2012, s-au investit in reclamele TV 350 de miliarde de dolari; daca social TV poate face publicitatea mai eficienta sau sa mai scoata bani si pe social media, social TV are sansa de a deveni o afacere de sine statatoare;
- social TV este deja implementata ca idee: consumatorii din toata lumea s-au obisnuit sa stea in fata televizorului si sa navigheze pe internet pentru a comenta, ceea ce merge mana in mana cu explozia vanzarilor de tablete si telefoane mobile. In cazul utilizatorilor de smartphone-uri, social media reprezinat activitatea cea mai populara efectuata in timpul privitului la televizor, mai populara decat shoppingul;
- toate platformele mari de social media si-au facut debutul in acest spatiu, dar Twitter conduce, in parte pentru ca multe dintre datele sale sunt deschise si publice si le este mai usor marketerilor sa-si targeteze fanii TV. Facebook si Google+ vin tare din urma.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.