Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Ai un reach mai mare decat ai crezut pe Facebook
Tags: reach, facebook, studiu, like
Un nou studiu arata ca perceptia utilizatorilor Facebook difera mult de realitate. Cei mai multi dintre noi un un reach mai mare decat ne-am imaginat, informeaza inc.com.
Un nou studiu arata ca perceptia utilizatorilor Facebook difera mult de realitate. Cei mai multi dintre noi un un reach mai mare decat ne-am imaginat, informeaza inc.com.
Crezi ca colegul tau de banca din liceu care da mereu Like la postarile tale este singurul care le si vede? Mai gandeste-te o data.
Un nou studiu al Catedrei de Computer Science de la Universitatea Standford si al echipei de stiinta a datelor de la Facebook releva faptul ca majoritatea utilizatorilor de Facebook au un reach de trei ori mai mare decat cel pe care si l-au imaginat.
O analiza a activitatii a 220.000 de utilizatori americani de Facebook, realizata pe parcursul unei singure luni, anul trecut, a demonstrat ca fiecare actualizare de status este vazuta de aproximativ unul din trei prieteni ai autorului.
In plus, cercetatorii au trecut in revista si disparitatea dintre perceptia utilizatorilor privind propria audienta si realitatea statistica, mentionand audienta „din spatele cortinei”.
Alte concluzii:
• Utilizatorii Facebook isi subestimeaza constant amploarea audientei, crezand ca postarile lor sunt vazute de doar 27% dintre fani;
• Aproximativ 50% dintre participantii la studiu si-au exprimat dorinta de a avea o audienta mai mare, dar cu totii s-au oprit al un volum mult mai mic decat cel pe care il aveau deja (reach-ul real);
• Oamenii care nu dau in mod constant Like la postari sau le comenteaza le vad totusi. Sistemele de socializare au mai multi privitori decat actori implicati. Cu alte cuvinte, exista mai multi oameni care primesc ceea ce postezi, dar nu raspund concret.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.