Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sunt retelele de socializare bune la atras trafic pe site?
Tags: marketing, strategie de marketing, social media, trafic, google, facebook
Daca strategia ta de marketing nu are o componenta de social media serioasa, trebuie sa te gandesti sa construiesti una. In timp ce majoritatea oamenilor inca folosesc motoarele de cautare clasice, cum ar fi Google, Bing etc., din ce in ce mai multi utilizatori online, mai ales tinerii, descopera site-uri via social media.
Daca strategia ta de marketing nu are o componenta de social media serioasa, trebuie sa te gandesti sa construiesti una. In timp ce majoritatea oamenilor inca folosesc motoarele de cautare clasice, cum ar fi Google, Bing etc., din ce in ce mai multi utilizatori online, mai ales tinerii, descopera site-uri via social media.
Anul trecut, jumatate dintre utilizatorii de internet cu varsta intre 18 si 24 de ani si 43% dintre utilizatorii intre 24 si 32 de ani au folosit retelele de socializare sub forma de resursa de descoeprire a internetului, conform unui nou raport al Forrester Research, citat de Entreprenuer.com.
In general, retelele de socializare ca Facebook si Twitter sunt mijloace preferate de descoperire de continut nou a din ce in ce mai multor oameni. In Statele Unite, cresterea este de 18% fata de anul 2010.
In acelasi timp, 54% dintre americanii utilizatori de internet inca se bazeaza pe rezultatele cautarii clasice pentru a gasi informatia dorita. Dupa cum era de asteptat, acest numar este in scadere cu sapte procente fata de 2010.
Desi consumatorii isi schimba rapid obiceiurile si comportamentul, marketerii nu tin inca pasul cu ei, prioritizand eforturile de SEO si de cautare contra cost in fata social media. Pentru a schimba starea de fapt, echipele de marketing trebuie sa afle ce cauta lumea si sa se focalizeze pe o implicare mai mare in loc sa incerce sa atraga vanzari imediate.
Iata si alte lucruri de care trebuie sa tii cont:
- marketingul direct functioneaza. In 2012, 26% dintre utilizatori au raportat ca isi gasesc, in mod normal, site-urile pe care le cauta via emailingul corporate si branded, o crestere de 11% fata de anul anterior;
- rezultatele de cautare sponsorizate au crescut in popularitate. Anul trecut, 18% dintre utilizatorii de internet au spus ca rezultatele de cautare platite i-au ajutat sa gaseasca ceea ce cautau. Vorbim de o crestere de 8% fata de anul anterior;
- link-urile ii tin pe oameni implicati. Aproape 28% dintre utilizatorii de inetrnet, indiferent de varsta, descopera site-uri noi din link-uri de pe site-urile pe care le viziteaza.
Sursa foto: www.sxc.hu
Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.