Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tehnologia AR a ajuns pe Facebook: Swarovski le pune fanilor ochelari virtuali
Tags: swarovski, ochelari de soare, aplicatie facebook, ar, augmented reality
Swarovski sarbatoreste vara cu o noua linie de ochelari de soare si intr-un mod festiv si interactiv. Compania a lansat pe Facebook o aplicatie care promite sa le daruiasca fanilor „15 secunde minunate de faima”.
Swarovski sarbatoreste vara cu o noua linie de ochelari de soare si intr-un mod festiv si interactiv. Compania a lansat pe Facebook o aplicatie care promite sa le daruiasca fanilor „15 secunde minunate de faima”.
„Be Amazing” le permite acestora sa probeze o pereche de ochelari de soare Swarovski, sa se distreze si sa danseze in fata camerei. Totul pentru ca la final sa posteze filmuletul pe canalul de pe YouTube al brandului in speranta de a castiga una dintre cele 15 perechi de ochelari oferite de Swarovski.
Gratie tehnologiei AR integrate in aplicatia de Facebook, aplicatie dezvoltata de agentia KKLD, fanii se pot vedea cu ochelarii Swarovski din toate unghiurile, singura lor grija fiind aceea de a privi direct in ecranul computerului si de a nu pierde contactul cu aplicatia. In caz contrar, ochelarii dispar. Pentru a-si personaliza experienta, fanii pot alege intre patru tipuri de filtre.
„Cand un brand lanseaza un nou produs, conteaza mult sa o faca cu un gen de bum. KKLD a reusit sa creeze un asemenea bum, la care a adaugat ceva tehnologie de ultima ora si mult sclipici”, spun creativii de la KKLD.
Campania globala are ca public tinta in special tinerele fete pe care vrea sa le atraga inclusiv prin intermediul unui web site dedicat.
S-ar zice ca tehnologia AR („augmented reality”- realitate augmentata) incepe sa aiba propriul ei trend ascendent in marketingul modern. Tehnologia a fost utilizata cu succes si de Nivea, la aniversarea a 100 de ani de existenta, sau de Starbucks care a schimbat „fata” Craciunului din 2011.
Aplicatia Gratie tehnologiei AR integrate in aplicatia de Facebook, aplicatie dezvoltata de agentia KKLD, fanii se pot vedea cu ochelarii Swarovski din toate unghiurile, singura lor grija fiind aceea de a privi direct in ecranul computerului si de a nu pierde contactul cu aplicatia. In caz contrar, ochelarii dispar. Pentru a-si personaliza experienta, fanii pot alege intre patru tipuri de filtre.
„Cand un brand lanseaza un nou produs, conteaza mult sa o faca cu un gen de bum. KKLD a reusit sa creeze un asemenea bum, la care a adaugat ceva tehnologie de ultima ora si mult sclipici”, spun creativii de la KKLD.
Campania globala are ca public tinta in special tinerele fete pe care vrea sa le atraga inclusiv prin intermediul unui web site dedicat.
S-ar zice ca tehnologia AR („augmented reality”- realitate augmentata) incepe sa aiba propriul ei trend ascendent in marketingul modern. Tehnologia a fost utilizata cu succes si de Nivea, la aniversarea a 100 de ani de existenta, sau de Starbucks care a schimbat „fata” Craciunului din 2011.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Mai multe articole despre ochelari de soare
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.