Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Toate paginile de brand au primit Facebook Timeline, urmeaza profilurile normale
Tags: facebook timeline, branduri, profiluri, format
Asa cum fusese anuntat, Facebook a introdus noul format Timeline pentru toate paginile de brand, incepand din 30 martie, iar in saptamanile ce vor urma, noul profil va fi implementat treptat si in celelalte profiluri ale utilizatorilor care nu au activat inca noul format.
Asa cum fusese anuntat, Facebook a introdus noul format Timeline pentru toate paginile de brand, incepand din 30 martie, iar in saptamanile ce vor urma, noul profil va fi implementat treptat si in celelalte profiluri ale utilizatorilor care nu au activat inca noul format.
Noul profil Timeline este mult mai personalizabil decat formatul anterior, evenimentele putand fi adaugate sau inlaturate mult mai usor. Toate datele fotografiilor si ale evenimentelor pot fi modificate, astfel incat sa fie afisate in cronologie exact in momentul in care s-au intamplat.
Utilizatorii sunt invitati sa adauge fotografii care sa infatiseze evenimentele majore din viata lor, incepand din momentul nasterii, iar vizitatorii unui profil pot naviga cu usurinta de la un an la altul, putand vedea astfel mult mai usor fotografiile din toate perioadele vietii unui anumit utilizator.
Multi utilizatori sunt nemultumiti de noul look, existand mai multe petitii care cer companiei sa revina la formatul initial. Insa acest lucru este putin probabil sa se intample, deoarece Facebook nu da semne ca ar vrea sa renunte la formatul Timeline.
Facebook Timeline pentru branduri a inceput sa fie implementat inca din luna februarie, insa brandurile care au intre 1 si 10 milioane de fani si care au optat pentru noul look inainte de vreme au inregistrat o scadere a numarului de comentarii cu 17,42%, anunta Wired.com.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.