Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Topul brandurilor cu cele mai multe mentionari in social media
Tags: top branduri, social media, top mentionari social media, postari retele sociale
Twitter nu este doar locul unde se desfasoara majoritatea conversatiei online, dar este totodata si brandul cu cele mai multe mentionari in cadrul conversatiilor. Un studiu realizat de agentia de analiza social-media Infegy, a relevat faptul ca Twitter a fost de departe cel mai "social" brand in 2012, cu peste 2,8 miliarde de mentionari in cadrul postarilor.
Twitter nu este doar locul unde se desfasoara majoritatea conversatiei online, dar este totodata si brandul cu cele mai multe mentionari in cadrul conversatiilor. Un studiu realizat de agentia de analiza social-media Infegy, a relevat faptul ca Twitter a fost de departe cel mai "social" brand in 2012, cu peste 2,8 miliarde de mentionari in cadrul postarilor.
Studiul a analizat deopotriva postarile venite de pe Twitter si Facebook, care reprezinta in jur de 60% din numarul total, dar si cele venite de pe bloguri si site-uri de stiri, care reprezinta restul de 40%.
Twitter si Apple au ocupat primele doua pozitii si in 2011.
Iata cum arata topul brandurilor cu cele mai multe mentionari online in 2012.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.