Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trafic mai mare si fani activi in social media? O reteta pe care vei dori sa o aplici!

Tags: afacere, sociela media, networking, dezvoltare, carti izita, brand, clienti

Ce face ca traficul pe care reusesti sa il atragi prin social media sa se mentina activ? Ce ii face pe oameni sa isi doreasca sa comunice cu tine in continuare atunci cand tot ce le oferi este o interfata virtuala?
Daca nu crezi inca in ceea ce poate face social media pentru afacerea ta, e vremea sa incepi sa studiezi serios fenomenul pentru ca rezultatele vor aparea in momentul in care vei exploata in mod eficient resursele pe care toate aceste instrumente ti le ofera.

Iara cinci cai prin care social media te poate ajuta sa cresti traficul, sa maresti notorietatea brandului si sa intaresti relatiile clienti-brand:

1. Fii prezent, participa la evenimente.

Daca te ocupi de partea de social media a unei afaceri, asta nu inseamna nici pe departe ca trebuie sa ramai in spatele monitorului. Comunicarea trebuie sa aiba loc si in viata reala asa ca profita de networkingul traditional si participa la evenimentele din domeniu. Profita de aceste intalniri pentru a face cunostinta cu oameni influenti din aceeasi arie de activitate.

2. Creeaza conexiuni.

Ofera potentialilor cumparatori sau fanilor ceva mai mult decat un simplu like. Organizeaza diferite evenimente sau ateliere la care acestia sa poata participa si fa in asa fel incat sa ramana cu impresia ca au luat parte la ceva important care tine de afacerea ta.

3. Fii relevant.

Ce e relevant cand vine vorba de social media? Daca te gandesti la cantitatea uriasa de informatii care ne inconjoara zi de zi, iti vei aminti mult mai usor cat de important este sa profiti de elementele care sunt specifice afacerii tale si care au creat deja o legatura intre brand si consumator.

4. Ofera ajutor.

Nu te astepta ca potentialii clienti sa scotoceasca dupa informatiile furnizate de tine in online. Aminteste-le acestora intr-un mod cat mai vizibil ca afacerea ta are si un cont de Twitter, unul de Instagram sau unul de Pinterest, in functie de afacerea pe care o dezvolti.

5. Fii omniprezent.

Daca in viata reala ubicuitatea nu este o optiune, in online chiar putem fi prezenti in acelasi timp in mai multe locuri. Profita de diferitele metode de promovare si nu uita sa fii prezent si in offline prin carti de vizita, cataloage de prezentare, flyere etc.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016