Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Transforma-ti clientii in fani prin 3 pasi simpli
Tags: clienti, potentiali cumparatori, marketing, mesaje, interviuri, sondaje
Nu promitem ca daca aplici aceste reguli o sa fii recunoscut pe strada de catre clienti si ti se vor cere autografe, insa iti vor creste sansele de a forma in timp clienti pasionati, fideli si incantati peste masura sa te recomande si altora. Suna mai bine decat sa fii recunoscut pe strada, nu-i asa?
Nu promitem ca daca aplici aceste reguli o sa fii recunoscut pe strada de catre clienti si ti se vor cere autografe, insa iti vor creste sansele de a forma in timp clienti pasionati, fideli si incantati peste masura sa te recomande si altora. Suna mai bine decat sa fii recunoscut pe strada, nu-i asa?
In marketing, astfel de clienti sunt clienti de aur si trebuie tratati ca atare. Tocmai de aceea, trebuie sa profiti de cateva metode pentru a-ti "face rost" de astfel de clienti:
1. Interviuri, sondaje, cercetari. Folosim intrebari eficiente si facem sondaje printre clienti, potentiali clienti si clientii competitorilor ca sa aflam ce ii incanta. Vom ajunge astfel sa cream mesaje de marketing care sa corespunda cat mai mult dorintelor acestora.
2. Limbajul folosit este unul emotional. Multi dintre clienti nu tin cont de cum alegi sa le rezolvi problema. Vor sa se rezolve si-atat. Dar daca ii uimesti prin modul in care le prezinti solutia si le atingi inima, fii sigur ca vor povesti si altora despre aceasta experienta.
3. Foloseste platformele corecte pentru a comunica. Acesti clienti nu se gasesc peste tot si, cu siguranta, nu isi petrec la fel de mult timp pe toate platformele online. Identifica-le pe acelea preferate de astfel de clienti pretiosi si acorda-le atentia pe care o merita. Vor spune foarte usor si altora despre tine.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.