Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trei instrumente de social media eficiente pentru organizatorii de evenimente
Tags: social media, promovare eveniment, instrumente social media, organizare eveniment, google alerts
Oricine a organizat sau a incercat sa organizeze un eveniment stie ca nu este un lucru usor, chiar daca entuziasmul care te ghideaza intr-o astfel de actiune iti rasplateste pe deplin eforturile.
Oricine a organizat sau a incercat sa organizeze un eveniment stie ca nu este un lucru usor, chiar daca entuziasmul care te ghideaza intr-o astfel de actiune iti rasplateste pe deplin eforturile.
Alte neplaceri se pot ivi insa din zona promovarii. Chiar daca, la suprafata, promovarea pare sa fie acerba, cum poti sonda in profunzime pentru a te asigura ca eforturile tale de promovare in social media chiar dau roade?
77% dintre evenimentele din marketing sunt promovate in principal cu ajutorul canalelor de social media. Trebuie sa tinem insa cont si de mijloacele traditionale de promovare care ne pot oferi mai multe masuri de siguranta in cazul in care promovarea in social media va dovedi ca nu aduce rezultatele asteptate in cazul afacerii noastre.
Sa tinem cont de faptul ca telefonul si e-mailul sunt in continuare considerate instrumente de baza in organizarea unui eveniment si ca, de exemplu, o confirmare pe Facebook de participare la un eveniment nu echivaleaza, din punct de vedere al garantiei, cu o confirmare telefonica sau in scris.
Organizarea evenimentelor si, mai ales, promovarea acestora a devenit, intr-adevar, mai usoara datorita unor canale precum Facebook, Twitter sau LinkedIn. In plus, acestea ne permit sa pastram legatura mai usor cu cei care au participat deja la un eveniment organizat de noi, astfel ca la o urmatoare editie sau eveniment similar, ne vom putea baza pe un anumit numar de participanti si nu va trebui sa pornim din nou de la zero.
Putem folosi Google alerts, Hootsuite, NutshellMail sau Tweeteck pentru a monitoriza comportamentul in social media si pentru a gestiona mai usor relatiile pe care dorim sa le pastram cu participantii la un eveniment trecut sau viitor.
De asemenea, multi dintre cei care folosesc social media pentru organizarea si promovarea unor evenimente isi fac deja si planuri de strategie in social media, un instrument care va deveni, cu siguranta, la fel de obligatoriu ca planul de afaceri.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cele mai mari provocari digitale pentru marketing-ul zilelor noastre
Cate companii folosesc, in Romania, social media pentru promovare
5 greseli de evitat in social media
Din timpul petrecut online pe PC, 27% este dedicat retelelelor de socializare
Ultimele articole
Comisia Europeana a initiat proceduri oficiale impotriva TikTok
Cele mai comune tipuri de frauda online si cum pot fi prevenite
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing