Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Twitter pregateste un nou instrument de masurare a eficientei campaniilor de marketing
Tags: twitter, instrument marketing, brand, nielsen
Twitter a incheiat un parteneriat cu Nielsen, cea mai mare companie de masurare a audientelor online, pentru a lansa un nou instrument care le va permite brandurilor sa masoare impactul campaniilor lor de marketing desfasurate pe reteaua de microbloging.
Twitter a incheiat un parteneriat cu Nielsen, cea mai mare companie de masurare a audientelor online, pentru a lansa un nou instrument care le va permite brandurilor sa masoare impactul campaniilor lor de marketing desfasurate pe reteaua de microbloging.
„Aceasta este o experienta deja comuna pentru un utilizator de Twitter si credem ca noul instrument le va oferi brandurilor informatii mai relevante privind intentia de cumparare, nivelul general de constientizare de existenta brandului si alti indicatori specifici care pot oferi un mai bun nivel de engagement pe Twitter”, spun reprezentantii retelei de socializare.
Nielsen pare sa fi devenit foarte important pentru retelele sociale aflate in cautarea celor mai bune solutii de evaluare a eficientei eforturilor publicitare ale marketerilor. Anul trecut, compania a incheiat un parteneriat si cu Facebook pentru realizarea unui nou serviciu de raiting menit sa determine nivelul de reach al ad-urilor retelei.
Deopotriva eforturile Facebook si Twitter par concentrate mai degraba pe oferirea unor instrumente cat mai eficiente pentru masurarea succesului campaniilor de marketing si nu se limiteaza doar la analiza retweet-urilor si a like-urilor.
In prezent, Twitter testeaza noul instrument cu ajutorul catorva advertiseri, urmand ca acesta sa fie disponibil tuturor brandurilor la inceputul anului 2013.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.