Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un milion de fani, un milion de multumiri
Tags: facebook, febreze, multumesc, fani facebook, procter&gamble
Sa multumesti din cand in cand fanilor pentru atentia si fidelitatea lor este corect si de bun simt. Brandurile obisnuiesc sa fac asta cu ajutorul social media si printr-un mesaj colectiv, insa unele mai cu mot prefera sa iasa din tipare la capitolul acesta.
Sa multumesti din cand in cand fanilor pentru atentia si fidelitatea lor este corect si de bun simt. Brandurile obisnuiesc sa fac asta cu ajutorul social media si printr-un mesaj colectiv, insa unele mai cu mot prefera sa iasa din tipare la capitolul acesta.
O echipa formata din patru-sase angajati ai brandului au fost adunati intr-o camera de la sediul Procter&Gable din Cincinnati (SUA) pentru a spune multumesc de un milion de ori via unei aplicatii de Facebook. Totul a inceput luni, la 10.00, ora locala.
Se estimeaza ca pentru a duce la bun sfarsit operatiunea „multumesc” este nevoie de 3.120 minute, adica mai bine de doua zile. Echipa se va innoi permanent cu angajati pentru ca fluxul sa fie continuu.
„Credem ca fiecare fan in parte merita un multumesc, chiar daca asta inseamna sa spunem asta de un milion de ori”, spun reprezentantii companiei.
Initiativa brandului Febreze nu este chiar unica in peisajul social media. In aprilie, Kraft Macaroni&Cheese a inregistrat un clip muzical lung de aproape 7 minute prin care le multumea fanilor pentru numarul mare de like-uri pe care l-au dat unui mesaj postat pe pagina sa de Facebook. Si asta n-ar fi fost mare lucru, daca melodia cu pricina nu ar fi continut si numele celor care au dat like mesajului respectiv. De asemenea, luna trecuta, AT&T a creat pentru fanii sai 500 de filmulete personalizate de multumire dupa ce a atins doua milioane de fani pe Facebook.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.