Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Unde-s doi puterea creste: Pepsi a semnat un parteneriat cu Twitter
Tags: pepsi, twitter, parteneriat, live for now, muzica, concerte pepsi
Pepsi tinteste catre o noua generatie de iubitori de muzica prin intermediul social media. Al doilea mare brand de pe piata bauturilor racoritoare a semnat un parteneriat cu reteaua de microblogging Twitter, cel mai important de pana acum.
Pepsi tinteste catre o noua generatie de iubitori de muzica prin intermediul social media. Al doilea mare brand de pe piata bauturilor racoritoare a semnat un parteneriat cu reteaua de microblogging Twitter, cel mai important de pana acum.
"Aceasta este cea mai importanta initiativa pe care o companie a incheiat-o cu Twitter. Este una din cele mai inteligente campanii pe care am promovat-o pe platforma noastra, iar Pepsi va profita din plin de avantajele oferite de reteaua noastra", spun reprezentantii Twitter.
Campania va dura 52 de saptamani, vreme in care toatele concertele Pepsi vor fi anuntate pe Twitter cu 1-2 saptamani inainte de desfasurare, urmand ca apoi sa fie difuzate live pe platforma prin intermediul contului @Pepsi. Utilizatorii Twitter vor putea alege cantecele pentru concerte. De asemenea, Pepsi va colabora cu Twitter pentru a analiza trendurile muzicale in randul utilizatorilor si va organiza evenimente muzicale spontane.
Dar Pepsi nu este singura companie globala care colaboreaza cu o platforma digitala de proportii. Compania rivala Coca-Cola a incheiat unui contract cu Spotify, serviciul de streaming muzical, care va fi elementul-cheie in cadrul campaniei Coca-Cola Year of Music de anul viitor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.