Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Unthink, reteaua antiFacebook, atinge 100.000 de utilizatori
Tags: unthink, facebook, retea socializare, publicitari, confidentialitate, setari confidentialitate, cont, profil, online
La sfarsitul lunii octombrie s-a lansat Unthink, o retea de socializare dogmatic antiFacebook, care promite ca nu va vinde informatiile unor companii de publicitate. Principiul calauzitor: "Eu de-gandesc, deci sunt liber", un fel de deconstruire a intregului proces la care ne-au facut sclavi celelalte retele, informeaza Huffington Post.
La sfarsitul lunii octombrie s-a lansat Unthink, o retea de socializare dogmatic antiFacebook, care promite ca nu va vinde informatiile unor companii de publicitate. Principiul calauzitor: "Eu de-gandesc, deci sunt liber", un fel de deconstruire a intregului proces la care ne-au facut sclavi celelalte retele, informeaza Huffington Post.
Unthink incearca sa detroneze platforme similare precum Twitter, Facebook sau Google+, pornind de la o ambitie mai rara in mediul online: le ofera utilizatorilor un control total asupra informatiilor personale si le promite ca acestea nu vor ajunge pe mainile unor publicitari.
Natasha Dedis, CEO si fondator Unthink, crede ca Facebook "pare un palat", dar, in realitate, isi trateaza utilizatorii ca pe niste sclavi, tocmai de aceea reteaua sa s-a branduit "antiFacebook". Am avea deci de-a face cu "o platforma de emancipare" pentru cei dezamagiti de politicile de confidentialitate, publicitatea excesiva si actualizarile inopinate si derutante ale competitoarelor sale.
De pe 25 octombrie pana acum, varianta beta a portalului a reusit abonarea a 100.000 de membri.
Fondatorul Unthink sustine ca isi va trata utilizatorii ca oe niste stapani, nedorind sa conduca o afacere, ci sa sustina o cauza. Reteaua a ales sa nu se finanteze din reclamele traditionale. In schimb, utilizatorii sunt invitati sa-si aleaga un brand "sponsor" care sa apara in dreptul profilului si care sa acopere costurile de mentenanta ale respectivului cont.
Cei care nu doresc sa-si asocieze profilul cu un brand trebuie sa achite doi dolari anual. De asemenea, reteaua va implementa un sistem de fidelizare prin care utilizatorii vor primi o serie de beneficii, daca se aboneaza fluxului de stiri al unor companii.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.