Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Viata unui mesaj pe social media nu dureaza mai mult de trei ore
Tags: social media, facebook, twitter, youtube, a doua sansa, retele de socializare
S-au facut mai multe studii a caror concluzie a fost ca, daca o persoana nu vede un tweet sau o postare pe Facebook in cateva ore, intalnirea nu o sa mai aiba loc niciodata. Serviciul de scurtare de link-uri Bit.ly a efectuat un alt studiu si a descoperit ca tot traficul pe care il poate genera un link se obtine in maximum trei ore.
S-au facut mai multe studii a caror concluzie a fost ca, daca o persoana nu vede un tweet sau o postare pe Facebook in cateva ore, intalnirea nu o sa mai aiba loc niciodata. Serviciul de scurtare de link-uri Bit.ly a efectuat un alt studiu si a descoperit ca tot traficul pe care il poate genera un link se obtine in maximum trei ore.
Ce se poate face? Sa retrimitem mesajul initial, in cazul in care avem o poveste cu adevarat interesanta care merita sa fie auzita, daca dam crezare sfaturilor de pe searchengineland.com.
Bit.ly a masurat ceea ce a supranumit "jumatatea de viata" a unui link partajat pe social media. Jumatatea de viata se refera la punctul in care un link a adunat jumatate din clicurile pe care le va obtine vreodata. Iata si explicatia companiei: "Putem evalua durabilitatea unui link prin calcularea a ceea ce noi numim jumatatea vietii: segmentul de timp in care un link va obtine jumatate din clicurile pe care le va primi dupa ce a ajuns in varf".
Desi acest concept poate sa nedumereasca (link-ul va mai genera clicuri si dupa acaesta perioada, chiar in numar mare, numai ca se indreapta spre un declin rapid), este util pentru a ne demonstra cat de rapid se muta atentia dinspre lucruri care au fost partajate. mai jos aveti graficul graficul facut de Bit.ly in legatura cu durata de viata a link-urilor de pe Twitter, Facebook si YouTube.
• Twitter: 2,8 ore
• Facebook: 3,2 ore
• YouTube: 7,4 ore
Pe scurt, link-urile partajate pe doua dintre cele mai mari retele de socializare, Twitter si Facebook, sunt condamnate la obscuritate.
Revenim cu o solutie: retransmiterea mesajelor de valoare la anumite intervale de timp. Nu trebuie sa ne asasinam fanii (unii vor fi, oricum, nemultumiti), dar e util sa constientizam ca, daca postam in momentul cand apare povestea, unii nu sunt, pur si simplu, pe faza si ar aprecia o noua sansa. A doua sansa.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
4 plugin-uri utile pentru blogul tau
Cum sa te credibilizezi pe Google
YouTube incearca sa elimine butonul de dislike
Instagram, cel mai nou instrument de promovare al brandurilor
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni