Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Yahoo reinventeaza sociabilitatea brandurilor

Tags: yahoo, social, brand, social sentimental slider

Nu este suficient ca brandurile sa astepte fanii sa imprastie vorba despre ele. Implicarea reala cere mai mult de atat. Cere, de exemplu, optiuni, posibilitatea de a alege, de a cantari relevanta unor produse ori servicii.
Aceasta este ideea de la care a pornit Yahoo atunci cand a decis sa creeze o noua caracteristica menita sa faca brandurile mult mai sociale. Se numeste Social Sentimental Slider si isi va gasi loc imediat sub reclamele de pe pagina Yahoo.
Acest widget contine o intrebare care are legatura cu articolul sponsorizat de un brand si permite celor care interactioneaza cu reclama sa isi exprime optiunea miscand cursorul pe o scala interactiva.
De exemplu, dupa un articol despre viitorul iPod-ului, Social Sentimental Slider ar putea contine o intrebare de genul: „Va pasi oare iPod pe urmele dinozaurilor?”.  Cititorii vor alege unde sa plaseze curosul intre cele doua raspunsuri extreme: „Nimeni nu are nevoie de un iPod” si „Va fi mereu important”. De asemenea, acestia pot vedea cate persoane au raspuns asemenator si vor putea partaja informatia pe Facebook.
„Este vorba despre un alt mod de a aborda lucrurile. Incercam astfel sa inchegam o conversatie intre brand si utilizator. Strategia noastra este de face din orice continut unul social. Vorbim despre personalizare, angajare si de a face continutul mai usor de partajat”, spune unul dintre reprezentantii Yahoo.
Brandul auto Jaguar a semnat deja un contract cu Yahoo pentru a beneficia de acest gen de reclame si, din cate se pare, alte trei companii ii vor urma exemplul. Oferta Yahoo contine pachete a cate 10 sau 20 de articole relevante despre un brand care vor furniza cate o intrebare pentru Social Sentimental Slider.
Compania isi pune mari sperante in acest instrument de promovare, sperante sustinute si de testele initiale care au relevat faptul ca intentia de cumparare a cititorilor a crescut cu 12 procente in urma expuneri la acesta.


 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016