Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Black Friday de Romania
Tags: black friday, vinerea neagra, magazin, reduceri, promotii, flanco, emag
Astazi, dincolo de ocean, americanii s-au trezit cu noaptea-n cap pentru a beneficia de promotiile consistente ocazionate de evenimentul Black Friday. In Romania, cateva mii de concetateni le-au urmat exemplul. Asta pentru ca s-au gasit cativa retaileri care sa importe si sa livreze sarbatoarea si pe piata autohtona. Cu succes chiar.
Astazi, dincolo de ocean, americanii s-au trezit cu noaptea-n cap pentru a beneficia de promotiile consistente ocazionate de evenimentul Black Friday. In Romania, cateva mii de concetateni le-au urmat exemplul. Asta pentru ca s-au gasit cativa retaileri care sa importe si sa livreze sarbatoarea si pe piata autohtona. Cu succes chiar.
Black Friday sau Vinerea Neagra se sarbatoreste inca de pe la 1960 imediat dupa Ziua Recunostintei, adica in ultima vineri din luna noiembrie si marcheaza debutul sezonului de iarna in materie de cumparaturi. Desi nu este o sarbatoare oficiala, multe companii le dau liber angajatilor lor pentru ca in aceasta zi marii comercianti isi deschid portile dupa miezul noptii, invitandu-i la reduceri imposibil de refuzat.
Dincolo de a fi o sarbatoare a reducerilor, Black Friday este o veritabila strategie de marketing, strategie care anul acesta a fost implementata si in Romania. Flanco si retaileri online precum eMag, Evomag, Koyos, evobook.ro si elefant.ro s-au intrecut in oferte atractive ce i-au trezit pe romani la 5 dimineata. Dar efortul pare sa fie meritat de ambele parti. Unii s-au ales cu produse la jumatate de pret, iar altii cu vanzari consistente.
De exemplu, eMag, liderul pietei, a avut la ora 13.00 nu mai putin de 700.000 de vizitatori pe site, care au comandat produse in valoare de peste 4 milioane de euro, potrivit Daily Business.
In cazul Evomag, stocul de produse s-a epuizat rapid, vanzarile fiind de peste 200.00 de euro, iar traficul pe koyos.ro a fost de 100 de ori mai mare fata de o zi obisnuita.
Cumparatorii au dat buzna si in magazinele Flanco. Pana la ora pranzului, acestea fusesera vizitate de peste 18.000 de persoane.
Carevasazica, desi nu a avut amploarea evenimentului din SUA, Black Friday de Romania a fost un succes. Sa fie acesta doar inceputul?
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.