Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand femeia reala nu reuseste sa vanda
Tags: brigitte, revista, germania, modele anorexice, vanzari
"Real Beauty", asa se numea campania care in urma cu mai bine de 10 ani lasa pe toata lumea cu gura cascata. Dove tocmai declarase razboi frumusetii artificiale, generate in mare parte, de computer, dar si celei duse la extrem. Alte branduri i-au urmat mai apoi exemplul, in speranta ca femeia obisnuita va vinde cel putin la fel de bine. Se pare insa ca s-au inselat.
"Real Beauty", asa se numea campania care in urma cu mai bine de 10 ani lasa pe toata lumea cu gura cascata. Dove tocmai declarase razboi frumusetii artificiale, generate in mare parte, de computer, dar si celei duse la extrem. Alte branduri i-au urmat mai apoi exemplul, in speranta ca femeia obisnuita va vinde cel putin la fel de bine. Se pare insa ca s-au inselat.
Revista renuntase la fotomodele din cauza criticilor legate de greutatea nefireasca a acestora, aflata la limita anorexiei. Se pare insa ca femeile obisnuite care le-au urmat nu au reusit sa se bucure de mai mult succes.
Numarul abonamentelor a scazut cu 22%, iar cel al revistelor vandute in magazine s-a micsorat cu 35%. Drept urmare, conducerea publicatie a decis sa apeleze din nou la fotomodelele, luandu-si angajamentul de a nu mai folosi tinere exagerat de slabe in campaniile sale.
„Scopul nostru a fost acela de a restaura naturaletea in materie de estetica si de a arata ca frumusetea are multe fete. Multi cititori ne-au spus ca le-a placut ideea de a utiliza femei obisnuite pentru campaniile foto, insa ca si-ar dori sa vada moda asa cum este ea, nu prezentata de femei normale”, spun editorii revistei.
Criticii spun ca fotomodelele de astazi sunt cu 23% mai slabe decat femeile obisnuite si ca intreaga industrie a modei este practic anorexica.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.