Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cine sunt cei care dau click pe reclamele tale? Mai functioneaza bannerele?
Tags: management si marketing, reclame, bannere, click-uri, pop-up, publicitate
Prea multe reclame, prea multe site-uri, prea multe informatii in casuta de mail. Nenumarate mesaje aduse in atentia utilizatorului. Oferte peste oferte, fie ca vorbim de pop-up-uri, de reclame care ocupa tot ecranul sau de bannere afisate constant pe un site. Mai functioneaza aceste reclame? Mai dau utilizatorii click pe bannere?
Prea multe reclame, prea multe site-uri, prea multe informatii in casuta de mail. Nenumarate mesaje aduse in atentia utilizatorului. Oferte peste oferte, fie ca vorbim de pop-up-uri, de reclame care ocupa tot ecranul sau de bannere afisate constant pe un site. Mai functioneaza aceste reclame? Mai dau utilizatorii click pe bannere?
Am putea crede ca numarul crescut al reclamelor din online ii poate face pe utilizatori sa evite acest tip de publicitate. Statisticile insa, asa cum arata Mashable.com, ne demonstreaza ca reclamele din online continua sa isi indeplineasca rolul intr-o masura destul de mare.
Asadar, astfel de reclame primesc cele mai multe click-uri din partea persoanelor cu o varsta mai mare de 55 ani, acestia reprezentand un procent de 75% din categoria de varsta amintita.
In plus, 58% dintre cei cu varsta intre 15-24 de ani au dat click pe un astfel de banner. Statisticile mai arata ca 71% dintre cei care au absolvit facultatea au dat click pe cel putin un ad in ultimele sase luni si ca 59% dintre cei care au absolvit liceul au dat click pe o reclama in ultimele sase luni.
Click-urile par sa aiba, in principal, doua motivatii la baza astfel ca 39% dintre oameni au dat click fiindca au vazut un produs de care erau interesati sau fiindca reclama le-a trezit interesul pentru un produs care nu le atrasese atentia pana atunci.
De ce nu dau insa click cei care decid sa evite aceste reclame? Iata cateva dintre motive:
- 31% dintre utilizatori dau click numai cand sunt interesati de reclamele respective.
- tot 31% dintre acestia isi fac griji ca prin acea reclama va fi urmarita activitatea lor pe Internet.
- 46% se tem ca monitorul va fi invadat de reclame de tip pop-up.
- 54% dintre utilizatori nu au incredere in cele mai multe reclame online.
- 55% considera ca un click le-ar aduce virusi in calculator.
- 57% se tem ca vor incepe sa primeasca si mai multe e-mail-uri spam.
- 58% spun ca bannere-le nu sunt asa de relevante.
- 61% nu vor sa fie deranjati de reclame.
Daca alegem sa ne promovam afacerea prin intermediul reclamelor online, trebuie sa stim ca avem toate sansele sa ne atingem obiectivul prin astfel de mijloace de publicitate. Sa retinem insa ca nu toate categoriile de varsta si de utilizatori sunt la fel de interesati de bannere si de pop-up-uri astfel ca va trebui sa analizam in ce masura investiile noastre in acest tip de publicitate se va dovedi unul avantajos.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.