Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola a lansat o colectie de ambalaje create de designerul vestimentar Jean Paul Gaultier
Tags: coca cola, jean paul gaultier, doze, ambalaj, diet coke
Ambalajul nu mai este demult doar un simplu recipient menit sa pastreze ori sa protejeze continutul. Capitalismul ne-a aratat ca el poate fi un redutabil instrument de marketing, asa ca atentia acorda acestuia nu este niciodata de prisos.
Ambalajul nu mai este demult doar un simplu recipient menit sa pastreze ori sa protejeze continutul. Capitalismul ne-a aratat ca el poate fi un redutabil instrument de marketing, asa ca atentia acorda acestuia nu este niciodata de prisos.
Absolut Vodka si-a transformat ambalajele in opere de arta, pentru Coca-Cola ele au devenit accesorii fashion. Compania a lansat in Marea Britanie sortimentul Coke Diet in ambalaje de colectie, ce poarta semnatura renumitului designer Jean Paul Gaultier.
Noul „look” al dozele si sticlelor de Coca-Cola au fost inspirate de creatiile designerului francez, ilustrand faimoasele sale dungi si liniile feminine, stil corset. Acestora li se adauga ambalajele inspirate din body art, tatuajele fiind una dintre pasiunile lui Gaultier.
Promovarea editiei de colectie Diet Coke se realizeaza prin doua spoturi TV dedicate prezentarii noilor doze si sticle, printr-o campanie print si de sampling, dar si prin promovarea in saloanele de tatuaje.
„Suntem incantati sa dezvaluim colectia de ambalaje marca Jean Paul Gaultier, prima colectie fashion dedicata Diet Coke. De altfel, moda este parte integranta a brandului nostru, campania fiind dedicata cu precadere publicului feminim tanar’, spune directorul de marketing al Coca-Cola.
Reclama Diet Coke „Night and Day” doza
Reclama Diet Coke „Night and Day” sticla
Daca Noul „look” al dozele si sticlelor de Coca-Cola au fost inspirate de creatiile designerului francez, ilustrand faimoasele sale dungi si liniile feminine, stil corset. Acestora li se adauga ambalajele inspirate din body art, tatuajele fiind una dintre pasiunile lui Gaultier.
Promovarea editiei de colectie Diet Coke se realizeaza prin doua spoturi TV dedicate prezentarii noilor doze si sticle, printr-o campanie print si de sampling, dar si prin promovarea in saloanele de tatuaje.
„Suntem incantati sa dezvaluim colectia de ambalaje marca Jean Paul Gaultier, prima colectie fashion dedicata Diet Coke. De altfel, moda este parte integranta a brandului nostru, campania fiind dedicata cu precadere publicului feminim tanar’, spune directorul de marketing al Coca-Cola.
Reclama Diet Coke „Night and Day” doza
Reclama Diet Coke „Night and Day” sticla
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.