Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa ratezi o afacere de 39 miliarde de dolari
Tags: at&t, t-mobile, obama, tranzactie companii telecomunicatii
Compania americana de telecomunicatii AT&T a pierdut ocazia de a cumpara T-Mobile SUA, intelegand in cele din urma ca nu va putea castiga atata vreme cat administratia Obama se opune formarii celui mai mare serviciu de telefonie mobila la nivel statal.
Compania americana de telecomunicatii AT&T a pierdut ocazia de a cumpara T-Mobile SUA, intelegand in cele din urma ca nu va putea castiga atata vreme cat administratia Obama se opune formarii celui mai mare serviciu de telefonie mobila la nivel statal.
AT&T a pierdut astfel ocazia de a-si mari semnificativ proportiile, iar decizia de a renunta la o intelegere in valoare de 39 miliarde de dolari reprezinta o nereusita majora al planului de dezvoltare avut in vedere de companie. In acelasi timp, viitorul T-Mobile ramane unul incert.
In schimb, pentru administratia Obama interzicerea acestei tranzactii inseamna o dovada a revigorarii legii de antitrust care interzice comportamentul anti-competitiv si incorect al practicilor in afaceri. Mai exact, legea antitrust (sau legea concurentei) incadreaza ca ilegale anumite practici care intentioneaza sa produca daune unor afaceri sau consumatorior si sa incalce astfel etica in afaceri.
Potrivit analistilor, o uniune a celor doua companii ar fi insemnat ocuparea a circa 75% din piata de telecomunicatii si ar fi dominat astfel un domeniu in care alte companii ar fi avut putine sanse de dezvoltare.
Avocatii care s-au ocupat de acest caz considera ca procesul a fost castigat de consumatorii americani care ar fi trebuit sa plateasca preturi mult mai mari si un nivel scazut al inovatiilor daca cele doua companii si-ar fi unit fortele.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.