Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Depaseste asteptarile clientilor: 5 reguli esentiale
Tags: relatii clienti, cumparatori, clienti, dezvoltare afacere
Poti sa gestionezi relatiile cu clientii si sa ai impresia ca acestia sunt multumiti. Poti sa nu intampini nicio plangere care sa iti arate unde exista probleme si, totusi, sa pierzi clienti de la o zi la alta. Atunci cand te confrunti cu o astfel de problema, inseamna ca nu te ocupi suficient de mult de clientii tai.
Poti sa gestionezi relatiile cu clientii si sa ai impresia ca acestia sunt multumiti. Poti sa nu intampini nicio plangere care sa iti arate unde exista probleme si, totusi, sa pierzi clienti de la o zi la alta. Atunci cand te confrunti cu o astfel de problema, inseamna ca nu te ocupi suficient de mult de clientii tai.
Poti evita insa astfel de situatii daca respecti cateva reguli:
1. Clientul este cel mai important
Oricine din domeniul vanzarilor va intelege importanta unui client multumit. Iar multumirea acestuia trebuie asigurata in orice moment. Atunci cand acesta achizitioneaza un serviciu sau un produs, informatiile care tin de utilizarea produselor sau de accesarea unui serviciu ar trebui sa fie cat mai precise si usor de folosit. Clientul beneficiaza astfel de o grija permanenta oferita de compania care pare, intr-adevar, sa il situeze pe primul loc.
2. Fii atent la reactiile cumparatorilor
Observa cu atentie modul in care se comporta cumparatorii sau ce reactii au acestia atunci cand intra in contact cu un produs al companiei. Dincolo de testele pe hartie si de analize care tin de decizia de cumparare, e cat se poate de eficient sa integrezi metode originale de intelegere a comportamentului cumparatorului inaintea achizitiei.
3. Continua sa cresti
O afacere nu se opreste niciodata din dezvoltare. Chiar daca dimensiunile fizice ale unui sediu pot ramane aceleasi, inovatia si profitul pot creste intr-o simbioza direct proportionala. Putem folosi servicii din afara societatii pentru a tine mai usor pasul cu ce e nou. In caz contrar, riscam sa fim previzibili, iar cumparatorii vor ghici in noi un brand care nu isi asuma riscuri si care nu evolueaza in niciun fel.
4. Fii flexibil
Nu ai cum sa ghicesti tot ce o sa se schimbe pe piata, mai ales intr-un context in care noile tehnologii se modifica si evolueaza intr-un timp neasteptat de scurt. Afacerea ta ar trebui astfel sa poata fi destul de flexibila, lasand insa intact un miez fix. La aceasta baza solida putem adauga diferite variante care sa vina in ajutorul clientilor.
5. Nu uita de privirea in ansamblu
Nu trebuie sa ne limitam singuri serviciile doar pentru ca ne-a fost pusa o eticheta sau pentru ca suntem incadrati, printr-o trasatura majora, intr-o anumita categorie. Intotdeauna ne putem multiplica serviciile atata timp cat suntem deschisi ideilor noi si vedem oportunitati dincolo de ceea ce ne-am propus sa facem initial.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.