Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ingeniozitatea mult aduce: Un exemplu de iscusinta in vanzari
Tags: vanzari, hoseanna, vanzari online
In afaceri, cele mai bune idei se nasc din identificarea riguroasa a unei nevoi. Unele dintre acestea sunt insa atat de putin evidente incat este nevoie de analize minutioase sau pur si simplu de o sclipire pentru a le descoperi si a face din ele o afacere de succes.
In afaceri, cele mai bune idei se nasc din identificarea riguroasa a unei nevoi. Unele dintre acestea sunt insa atat de putin evidente incat este nevoie de analize minutioase sau pur si simplu de o sclipire pentru a le descoperi si a face din ele o afacere de succes.
De o sclipire au avut nevoie si doua antreprenoare din SUA, care s-au folosit de lipsa acuta de timp a femeilor de cariera pentru a-si face cumparaturile. Dar nu este vorba despre orice fel de cumparaturi, ci dintre acelea care pot fi anoste chiar si pentru doamnele pasionate de asaltul asupra magazinelor.
Tracey Solomon si Katrina Carroll-Foster au relansat compania Hoseanna pornind de la o constatate proprie: femeile nu au nici timp si deseori nici chef pentru a cumpara o data pe luna produse de stricta necesitate precum pasta de dinti, sapun, ciorapi, absorbante, deodorante sau alte cateva produse cosmetice. O astfel de activitate este pentru multe dintre femeile foarte ocupate o veritabila corvoada.
Pentru a le scuti de astfel de neplaceri, Hosenna a conceput un sistem de livrare automata a produselor de stricta necesitate, in paralel cu achizitionarea obisnuita a acestora. Practic, clientele pot opta ca produsele comandate sa le fie livrate regulat, la un anumit interval de timp, de exemplu, la doua sau trei saptamani. Cu 10 zile inainte de fiecare livrare ele sunt instiintate de acest lucru prin email, astfel incat sa poata modifica sau renunta la comanda. Sistemul va retrage din contul clientelor sumele aferente cumparaturilor doar in momentul livrarii.
De cand a lansat acest sistem, vanzarile companiei au crescut vertiginos, ba chiar s-au dublat.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.