Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O noua tehnica de marketing: Armani isi promoveaza ultima colectie prin intermediul unei aplicatii
Tags: armani, marketing, aplicatie, ax videomix
Lumea e indragostita de moda, dupa cum e indragostita si de tehnologie. Cum sa le daruiesti insa pe amandoua clientilor tai? Creand un mix ingenios si irezistibil.
Lumea e indragostita de moda, dupa cum e indragostita si de tehnologie. Cum sa le daruiesti insa pe amandoua clientilor tai? Creand un mix ingenios si irezistibil.
Armani da o noua anvergura comertului electornic lansand A|X VIDEOMIX, o aplicatie iOS care permite utilizatorilor sa creeze show-uri de moda digitale dupa bunul plac si dupa propria inspiratie. In final, tot ce fac pot sa si cumpere.
Aplicatia contine cateva piese vestimentare din colectia de toamna-iarna Armani Exchange, imagini de fundal potrivite si opt piese muzicale cu ajutorul carora utilizatorii pot crea o veritabila prezentare de moda virtuala. Colectiile sunt prezentate de manechine reale si pot fi trimise prietenilor prin email si pot fi postate pe Facebook si Twitter. Creatorii celor mai apreciate colectii vor avea acces la un show creat de insusi Giorgio Armani, vor primi invitatii la concursuri, promotii si premii speciale.
De asemenea, cei care, dupa atata joaca, se indragostesc iremediabil de o anumita vestimentatie o pot achizitiona tot prin intermediul aplicatiei.
Aplicatia a fost creata in colaboare cu Sodomedia si reprezinta o abordare diferita si ingenioasa de marketing. Armani nu este singura companie care isi promoveaza colectiile online, insa este prima care dedica o intreaga aplicatie acestui lucru. Astfel produsele sale nu doar ca vor fi cunoscute de o plaja mai larga de persoane, dar le va oferi ocazia fanilor sa interactioneze in mod distinct cu acestea.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.