Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
96% din profitul Google provine din publicitate
Tags: google, industrii, publicitate, reclame
Conform celor mai recente date, aproximativ 96 procente din castigurile Google pe anul 2011 (37,9 miliarde de dolari) provin direct din publicitate. Fiind cunoscuta in general pentru motorul sau de cautare care a revolutionat felul in care cautam si gasim raspunsuri, Google ajunge la milioane de utilizatori zilnic.
Conform celor mai recente date, aproximativ 96 procente din castigurile Google pe anul 2011 (37,9 miliarde de dolari) provin direct din publicitate. Fiind cunoscuta in general pentru motorul sau de cautare care a revolutionat felul in care cautam si gasim raspunsuri, Google ajunge la milioane de utilizatori zilnic.
Publicitatea realizata prin intermediul cautarilor si reclamele sub forma bannerelor postate pe site-uri stau la baza dezvoltarii multor industrii. In 2011, industria financiara si a asigurarilor a fost cea care a utilizat cel mai frecvent serviciile Google, oferindu-i in schimb 4 miliarde de dolari gigantului IT. State Farm a fost compania care a cheltuit cel mai mult in acest domeniu – 43,7 milioane de dolari, iar cel mai des cautat cuvant pe Google din acest domeniu a fost “asigurare de sanatate”.
Al doilea loc este ocupat de industria comertului, care a cheltuit 2.8 miliarde de dolari in publicitatea Google. Amazon se afla in frunte, cheltuind 55,2 milioane de dolari anul trecut. Cel mai cautat cuvant cheie in acest domeniu a fost “Zumba dance DVD”.
Locul trei apartine industriei turismului, aceasta investind 2,4 miliarde de dolari in reclamele de pe Google. Booking.com a chletuit nu mai putin de 40,4 milioane de dolari in reclame anul trecut.
Pe locul patru se afla Locurile de munca si Educatia, iar pe locul cinci Casa si Gradina, Computerele si produsele electrocasnice situandu-se abia pe locul 6. Dintre acestea, Hewlett-Packard este compania care a cheltuit cel mai mult anul trecut – 33,3 milioane de dolari.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.