Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Arta sau doar o idee nefericita? Vodca Barbie in biberon si alte cocteiluri pentru copii
Tags: reclama, alcool, barbie, vodca, copii, martini, sampanie
Isi va face Barbie un nou drum in lumea brandurilor, parasind culoarul jucariilor din supermaketuri si intrand pe cel al bauturilor spirtoase? Nu va speriati, cei care conduc compania producatoare Mattel nu si-au pierdut inca mintile, ci este vorba despre lucrarile unei artiste din Italia, Anna Utopia Giordano, care a alaturat numele unor marci dedicate copiilor cu marci de alcool, in cadrul unei prezentari ale caror exponate nu sunt de vanzare, relateaza Business Insider.
Isi va face Barbie un nou drum in lumea brandurilor, parasind culoarul jucariilor din supermaketuri si intrand pe cel al bauturilor spirtoase? Nu va speriati, cei care conduc compania producatoare Mattel nu si-au pierdut inca mintile, ci este vorba despre lucrarile unei artiste din Italia, Anna Utopia Giordano, care a alaturat numele unor marci dedicate copiilor cu marci de alcool, in cadrul unei prezentari ale caror exponate nu sunt de vanzare, relateaza Business Insider.
Imaginile extrem de contrariante cu whiskyul Fisher-Price si ginul Nintendo imbuteliate in biberoane, sunt insotite de sloganul "Parinti, va rugam sa va hraniti copiii intr-un mod responsabil".
Este vorba despre un proiect artistic de a creste sensibilitatea publica fata de chestiuni cum ar fi abuzul de alcool in randul adolescentilor, femeilor insarcinate, dezinteresul unora dinter parinti afta de proprii copii (pe care-i abandoneaza nenumarate ore in fata televizorului), exagerarea unor marketeri atunci cand incearca sa obtina atentia consumatorilor tineri.
Giordano a mai intrat in atentia presei printr-un alt proiect de arta in care nudurile din "Nasterea lui Venus" a lui Botticeli, dar si alte capodopere au fost prelucrate in Photoshop pentru a subtiate, conform standardelor moderne de frumusete.
Vodca Hello Kitty
Dry Gin Nintendo London
Rom Lego
Vodca Barbie
Whisky Fisher-Price
Sampanie Disney
Martini Marvel
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.