Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand promovarea merge prea departe: Billboard cu spanzurati

Tags: billboard socant, las vegas, spanzurati, occupy vegas, occupy wall street

Nici macar Vegas-ul, cu toate reclamele sale ce fura priviri si farsele publicitare ce lasa cu gura cascata, nu era pregatit pentru un gen de promovare pe cat de socant, pe atat de brutal. Orasul s-a trezit dis de dimineata cu doua billbord-uri generatoare de groaza.
Panourile publicitare amplasate pe o autostrada foarte circulata a orasului american Las Vegas au facut ca linia telefonica a politiei sa se inroseasca inca de la primele ore ale diminetii joi. Asta pentru ca numerosi cetateni anuntau existenta unor trupuri umane atarnate de niste panouri cu reclame pe care trona mesajul "Hope You're Happy Wall St." si "Dying For Work".



Din fericire, „spanzuratii” nu erau decat niste manechine de plastic, insa inaltimea de la care fusesera atarnati ii facea sa para foarte reali. Socanta reprezentatie a fost atribuita miscarii „Occupy Vegas”, parte a celebrei razmerite publicite impotriva colosilor economici americani, „Occupy Wall Street”.

Compania care detine panourile publicitare a negat ca ar avea ceva de-a face cu „reclamele” respective, considerandu-le un act de vandalism. Ea chiar a facut o declaratie in care isi exprima clar dezacordul in legatura cu astfel de practici socante.



„Clear Channel Outdoor intelege problemele cu care se confrunta astazi economia si nevoia ca aceasta tara sa creeze mai multe locuri de munca. Billboard-urile noastre sunt cele mai accesibile si facile modalitati prin care micile firme sa-si promoveze brandul, produsele si serviciile care, in cele din urma, creaza locuri de munca. Condamnam atitudinea distructiva indreptata impotriva panourilor noastre publicitare. Aceasta forma de protest nu este una nevinovata, ci ilegala si periculoasa, iar Clear Channel Outdoor si intreaga industrie de publicitate nu o va accepta”.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016