Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola Light demonstreaza ca este un brand fashion
Tags: coca-cola, cola dietetica, fashion, tinere, stiri
Cola dietetica, brand-ul renumit pentru implicarea in lumea modei, a lansat o noua platforma online dedicata tinerelor. Site-ul Style It Light, creat in colaborare cu IPC Media, abordeaza teme fashion si beauty, relateaza popsop.com.
Cola dietetica, brand-ul renumit pentru implicarea in lumea modei, a lansat o noua platforma online dedicata tinerelor. Site-ul Style It Light, creat in colaborare cu IPC Media, abordeaza teme fashion si beauty, relateaza popsop.com.
Style It Light este menit sa devina o Mecca pentru fetele fashioniste care sunt interesante sa afle, dintr-un singur loc, ultimele noutati din revistele Maire Claire, Look si InStyle. Inainte de acest pas, Diet Coke a mai lansat initiative pentru tinere focalizate pe probleme de stil si sanatate, inclusiv campania ‘Love it Light’si ‘One Calorie Burnt in a Moment.’ Recent, Jean-Paul Gaultier a devenit director de creatie pentru acest brand.
Site-ul este construit in asa fel, incat sa fie unul usor digerabil si sa acopere toate stirile fashion ale momentului, inclusiv filmulete si editoriale, pentru a le face pe femeile intre 17 si 29 de ani sa zambeasca. Exista si o motivare intrinseca la mijloc: oferte speciale cu primii surpriza.
“Suntem incantati sa prezentam noua platforma Style It Light, creata pentru a incanta si premia iubitoarele de Diet Coke si de stil. Moda este sufletul campaniei ‘Love It Light’, noul site aducandu-le consumatorilor doza zilnica de stil asezonata cu efervescenta Diet Coke fashion”, a declarat Zoe Howorth, director de marketing pentru Coca-Cola Marea Britanie.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.