Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Crowdsourcing de succes: Peste 500 de propuneri grafice pentru brandul Margaritar
Tags: margaritar, spatiul de joaca, mash margaritar, brandstalk, fabrica agrana
Din dorinta de a schimba aspectul posomorat al cladirii in care prinde forma zi de zi, Margaritar, brandul de zahar cu cea mai mare notorietate pe piata din Romania, a decis sa dea fatada fabricii pe mana celor cu viziune si creativitate. Decizia a luat forma unui proiect de crowdsourcing intitulat „Spatiul de joaca”.
Din dorinta de a schimba aspectul posomorat al cladirii in care prinde forma zi de zi, Margaritar, brandul de zahar cu cea mai mare notorietate pe piata din Romania, a decis sa dea fatada fabricii pe mana celor cu viziune si creativitate. Decizia a luat forma unui proiect de crowdsourcing intitulat „Spatiul de joaca”.
“Cautam o solutie inedita pentru a imbunatati aspectul fabricii de zahar Agrana de langa orasul Roman. Ne-a venit ideea sa imbracam cladirea intr-un mesh vizibil de toti cei care vor circula pe drumul Roman-Bucuresti, fabrica fiind pozitionata pe marginea acestuia”, spune Sorin Soroceanu (Marketing Manager Agrana Romania).
Provocarea de a realiza o propunere grafica pentru mesh-ul care urma sa imbrace fatada fabricii Margaritar a fost promovata atat offline cat si online. Au fost plasate afise informative in centrele universitare importante din tara: Cluj, Iasi, Timisoara, Brasov, Bucuresti, fiind astfel targetati studentii facultatilor de arta si arhitectura. Online, proiectul a fost promovat cu ajutorul microsite-ului dedicat, dar si a unor site-uri de specialitate romanesti si din strainatate.
“Pornind de la suprafata imensa a meshului – peste 3.000 mp – noi am dezvoltat conceptul de spatiu de joaca si am invitat graficienii din Romania si din lume sa “se joace” si sa deseneze pe acest mesh “tot ce le bubuie mintea”. Desi sarcina a fost una complexa, implicarea participantilor a depasit asteptarile noastre nu numai din punct de vedere numeric, ci si din punct de vedere al calitatii executiilor grafice si al originalitatii lucrarilor inscrise in concurs. Ne bucuram ca am reusit sa implicam consumatorii Margaritar, si nu numai, intr-un mod relevant si emotional. Trebuie sa fie o experienta minunata sa-ti vezi creatia expusa pe o astfel de suprafata”, adauga Roxana Memetea (Managing Partner, Brandstalk Advertising).
Dupa prima selectie, din cele 515 propuneri creative inscrise au ramas in concurs 177 de lucrari aprobate dintre care au fost desemnati trei castigatori. Iata cum arata lucrarile lor:
Locul I: lucrarea "Sweet Urban Sugar"
Locul II: lucrarea "Vintage "
Locul III: lucrarea "Agrana Fantasy World"
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.