Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dove lanseaza o noua campanie de crestere a stimei de sine
Tags: dove, campanie, frumusete, femei, stima de sine, tulburari de alimentatie
Dove continua sa le spuna femeilor din intreaga lume „Iubeste-te asa cum esti!”, filosofie care a devenit tema cheie a campaniilor brand-ului, si lanseaza o noua campanie in aceeasi nota, relateaza popsop.com. Creata de Ogilvy & Mather, noua campanie va promova importanta stabilirii unei relatii pozitive cu noi insine si cu propria infatisare, indiferent cat de departe suntem de "idealul" pe care l-avem in minte.
Dove continua sa le spuna femeilor din intreaga lume „Iubeste-te asa cum esti!”, filosofie care a devenit tema cheie a campaniilor brand-ului, si lanseaza o noua campanie in aceeasi nota, relateaza popsop.com. Creata de Ogilvy & Mather, noua campanie va promova importanta stabilirii unei relatii pozitive cu noi insine si cu propria infatisare, indiferent cat de departe suntem de "idealul" pe care l-avem in minte.
Campania va rula la TV, va avea postere pe pachete promotionale, dar si in magazine, si a fost deja lansata, in Marea Britanie si Statele Unite, pe 24 martie, avand ca grup target principal adolescentele. Numai in Marea Britanie, brand-ul spera sa atinga o audienta de 1 milion de persoane, prin sloganul “Cumpara orice produs Dove si ofera-i unei tinere sansa la educatie privind stima de sine”.
“Noi cei de la Dove suntem pasionati de misiunea sociala pe care ne-am asumat-o si dorim sa continuam sa le sprijinim si sa le ajutam pe fete si femei sa-si creeze o relatie pozitiva cu propriul trup”, a declarat Ali Fisher, brand manager al Dove Skin, Unilever Marea Britanie, adaugand ca acest nou efort al Dove incearca sa faca "pasul schimbarii" in societate.
Reclama informeaza ca “6 din 10 fete renunta sa faca ceea ce le place, pentru ca le e jena de felul in care arata”, iar Dove incearca imposibilul pentru a opri asta. Cercetarea pe care o citeaza, efectuata de SIG, arata ca 53% dintre tinerele britanice au oprit activitatile pe care le iubeau din cauza fizicului lor, 20% au evitat activitatile fizice si 1 din 10 nu mai merge nici la doctor, din aceeasi cauza.
Conform reclamei, Dove a ajutat opt milioane de fete sa-si dezvolte stima de sine si a aincurajat femeile din toata lumea sa se alature miscarii si sa joace un rol in crearea starii de spirit conform careia frumusetea este o surse de incredere, nu de anxietate. Dove a investit 250.000 de lire sterline pentru organizarea unor ateliere de lucru de o ora, in parteneriat cu Asociatia pentru depasirea Tulburarilor de Alimentatie, din Marea Britanie.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.