Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gala Internetics se apropie. Care sunt cele mai bune virale romanesti?
Tags: internetics, campanii, virale romanesti, gala internetics 2011, concurs, facebook
Desi nu au experienta celor din afara, brandurile romanesti au creat campanii virale demne de toata aprecierea. Sanse dintre acestea au intrat in competitia Internetics, care va premia cel mai bun clip in cadrul sectiunii Best Use of Viral Video.
Desi nu au experienta celor din afara, brandurile romanesti au creat campanii virale demne de toata aprecierea. Sanse dintre acestea au intrat in competitia Internetics, care va premia cel mai bun clip in cadrul sectiunii Best Use of Viral Video.
Pe 29 noiembrie, la Opera Nationala Bucuresti, va avea loc cea de-a XI-a editie a Galei Internetics, eveniment ce premiaza cele mai bune proiecte ale ultimului an de pe piata online din Romania.
Competitia de anul acesta reuneste 232 de lucrari si 47 de agentii participante in cele trei categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Best Use Of si Campanii Interactive.
In cadrul sectiunii Best Use of Viral Video, una dintre cele sase campanii virale intrate in competitie va fi desemnata castigatoare. Iata care sunt viralele participante:
Testul de risc – realizat de The Geeks pentru Groupama Asigurari;
Pentru cap, pentru minte – realizat de agentia Odyssey Communication pentru Dilema Veche;
Tu cum vezi lumea in 2015? – realizat de Kinecto pentru Groupama Asigurari;
Avon Voices – realizat de Kinecto pentru Avon;
Efix de la un cal putere in sus – realizat de agentia Odyssey Communication pentru Rompetrol;
Nefiltrati Vs. Fresh – realizat de iLeo pentru Bergenbier.
Pana la desemnarea celui mai bun viral, organizatorii Galei, impreuna cu Samsung Electronics Romania, au lansat pe pagina de Facebook a evenimentului un concurs dedicat internautilor. Premiul: o tableta Samsung Galaxy.
Pentru a se inscrie in concurs, utilizatorii trebuie posteze pe pagina de Facebook a Internetics 2011 un comentariu in care sa mentioneze lucrarea despre care cred ca va castiga locul I la Internetics, sectiunea Best Use of Viral Video. Daca optiunea lor este intr-adevar cea castigatoare, ei vor fi inscrisi automat in tragerea la sorti pentru acordarea marelui premiu, tragere ce va avea loc in data de 29 noiembrie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.