Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
IKEA schimba fata metroului bucurestean
Tags: ikea, metrou, bucuresti, case de bilete, textile ikea, campanii ikea
Un detaliu colorat poate schimba o intreaga incapere si orice loc, indiferent cat de sters ori anost ar fi el. Iar cand vine vorba despre ornamente si infrumusetarea spatiilor, nimeni nu pare sa se priceapa mai bine decat IKEA.
Un detaliu colorat poate schimba o intreaga incapere si orice loc, indiferent cat de sters ori anost ar fi el. Iar cand vine vorba despre ornamente si infrumusetarea spatiilor, nimeni nu pare sa se priceapa mai bine decat IKEA.
a adus teatrul in magazinul sau din Bucuresti, organizand scenete menite sa puna in lumina structura noului sau catalog de produse, acum brandul vine cu alte mostre de publicitate neconventionala, atat de caracteristice brandului. Iar pentru asta a coborat la metrou, acolo unde cabinele vanzatorilor de cartele de metrou s-au transformat peste noapte.
Pentru a promova textilele din catalogul IKEA 2013 si pentru a demonstra ca acestea pot crea o atmosfera mai primitoare in orice incapere, brandul a decorat intr-un mod inedit locatiile in care se vand de cartele de metrou. Potrivit IQads, pana acum au fost decorate trei astfel de locatii, in statiile de la Universitate si Piata Romana.
Nu este insa pentru prima oara cand IKEA aduce confortul de acasa in spatii neconventionale. In urma cu doua luni, compania a deschis un lounge in cadrul aeroportului parizian Charles de Gaulle pentru ca pasagerii sa se poata relaxa intre doua zboruri.
De asemenea, o statie de autobuz din New York a fost transformata intr-un loc de astepare confortabil cu putina creativitate marca IKEA.
Apoi, la inceputul anului, la metroul din Paris, brandul a instalat un apartament si a chemat 4 locuitori ai orasului sa stea timp de o saptamana inauntru ca in propria casa.
In 2008, in Japonia, IKEA a decorat un intreg vagon cu canapele si textile cu ocazia deschiderii unui nou magazin.
Cu o vechime de cinci ani pe piata din Romania, IKEA incanta nu doar prin produsele sale, ci si prin modul in care se promoveaza. Daca recent compania Pentru a promova textilele din catalogul IKEA 2013 si pentru a demonstra ca acestea pot crea o atmosfera mai primitoare in orice incapere, brandul a decorat intr-un mod inedit locatiile in care se vand de cartele de metrou. Potrivit IQads, pana acum au fost decorate trei astfel de locatii, in statiile de la Universitate si Piata Romana.
Nu este insa pentru prima oara cand IKEA aduce confortul de acasa in spatii neconventionale. In urma cu doua luni, compania a deschis un lounge in cadrul aeroportului parizian Charles de Gaulle pentru ca pasagerii sa se poata relaxa intre doua zboruri.
De asemenea, o statie de autobuz din New York a fost transformata intr-un loc de astepare confortabil cu putina creativitate marca IKEA.
Apoi, la inceputul anului, la metroul din Paris, brandul a instalat un apartament si a chemat 4 locuitori ai orasului sa stea timp de o saptamana inauntru ca in propria casa.
In 2008, in Japonia, IKEA a decorat un intreg vagon cu canapele si textile cu ocazia deschiderii unui nou magazin.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.