Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
IKEA te ajuta sa dormi ca o printesa
Tags: ikea, campanie, facebook. printesa
IKEA isi promoveaza mobilierul printr-o varietate de abordari, de la crearea unor spatii confortabile cu canapele si dulapuri in statii de metrou pana la initierea unor discutii controversate, cum ar fi aceea care dezbate cine sunt mai dezordonati, femeile sau barbatii.
IKEA isi promoveaza mobilierul printr-o varietate de abordari, de la crearea unor spatii confortabile cu canapele si dulapuri in statii de metrou pana la initierea unor discutii controversate, cum ar fi aceea care dezbate cine sunt mai dezordonati, femeile sau barbatii.
Brandul este hotarat sa ne ajute sa savuram fiecare minut pe care-l petrecem acasa, in bucatarie sau in living, dimineata sau seara.
In aceasta ordine de idei, IKEA ruleaza acum campania "Snap a Napper” (Fura un pic de somn, tr.n.) care extine campania "Dormi ca o printesa" printr-un concurs pe Facebook, totul pentru scopul nobil al promovarii paturilor.
Competitia (care consta in incarcarea de poze in care prietenii sau rudele dorm) a fost lansata saptamana aceasta si este adresata celor care sunt cu adevarat interesati sa doarma noaptea bine pentru a nu mai atipi in cele mai nepotrivite locuri.
“Cunosti pe cineva care tinde sa adoarma atunci cand nu trebuie? Si sunt departe de a fi o reflexie a frumoasei adormite? Fa-i o poza si trimite-ne-o si noua. Puteti castiga amandoi tot ce va trebuie pentru a dormi ca o printesa”, spune brandul.
Pozele caraghioase cu persoane care atipesc vor fi incarcate pe pagina de Facebook UK a brandului. Finalistii vor trebui, bineinteles, sa adune cat mai multe like-uri posibile, votarea fiind deschisa pana pe 20 aprilie. IKEA va selecta un singur castigator care, impreuna cu "victima” sa, va intra in posesia unui pachet complet de somn de frumusete in valoare de 1.500 de lire sterline.
Campania ruleaza pe Facebook, platforma cheie in acest caz, si este promovata si pe alte site-uri social media, cum ar fi Vimeo si YouTube, prin intermediul unui spot promotional care-i conduce pe cei interesati pe pagina de FB.
Puteti vedea mai jos spotul "Tired of nodding off?”.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre ikea
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.