Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Lectii de socializare de la Mitsubishi
Tags: mitsubishi, social media, marketing, facebook
Campania Mitsubishi "Temp Drive" introduce asa-numitele artifacte social media artifacts pentru a documenta testarea noului model din 2012, Outlander Sport. Artifactele (continut de marketing care bazat pe continutul generat de utilizatori) isi vor trai viata pe Timeline-ul brandului.
Campania Mitsubishi "Temp Drive" introduce asa-numitele artifacte social media artifacts pentru a documenta testarea noului model din 2012, Outlander Sport. Artifactele (continut de marketing care bazat pe continutul generat de utilizatori) isi vor trai viata pe Timeline-ul brandului.
Campania are trei faze. Pe 16 aprilie a debutat cu un spot TV de 30 de secunde care le spune consumatorilor ca nu se poate experimenta la maximum posibilitatile noului Mitsubishi Outlander Sport intr-un test drive standard. Privitorii sunt apoi trimisi catre un hub online unde pot castiga o zi de condus masina si un inlocuitor care sa le ia locul la serviciu.
Si nu vorbim de un simplu inlocuitor. Mitsubishi are in arsenal un solist la opera, un DJ, un meteorolog, un bibliotecar si un fizician care abia asteapta sa se duca la munca in locul celor trei castigatori.
Prima faza va dura trei saptamani, timp in care vizitatorii hub-ului online pot alege din cele trei tipuri de masini, dar si inlocuitorul lor la birou.
Faza a doua va include noi spoturi TV care-i trimite pe oameni catre site, pentru a vedea cine a castigat. Aceasta este etapa introducerii artefactelor social media. Se va incerca folosirea cat mai creativa a Facebook Timeline, pentru a furniza povesti realistice, dar nu reale, despre cum poate fi o zi conducand un Mitsubishi.
Nathan Thompson, director de creatie la Possible Worldwide, agentia responsabila pentru continutul digital, explica: "Spunem povestea si o aratam prin intermediul artifactelor. Ii dam o infatisare de entertainment".
Ideea este sa nu se foloseasca continut de marketing profesional, ci sa fie incurajati cei 322 de mii de fani sa participe la experienta.
In faza a treia, vizitatorii site-ului vor putea vedea filmuletele in care apar castigatorii, dar si pe cele cu inlocuitorii lor. Faza concreta a inlocuirii al birou va avea loc la mijlocul lui mai.
Spoturile TV, hub-ul online si Facebook sunt cele trei canale media ale campaniei, alaturi de reclame pe Google TV si filmulete de promovare pe YouTube.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Tipologii de consumatori din social media
Primavara inseamna o reimprospatare a brandului. Cateva sfaturi
De ce are compania mea nevoie de social media?
Renania Academy Safety FORUM da startul seriei de evenimente la nivel national
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni