Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primul instrument de vizualizare a unui brand
Tags: vizualizare brand, brandtoys, mascota, coca-cola, marketing
Vorbim adeseori de "fata unui brand”, dar ce ziceti de ideea de a-i da acestuia si un corp? Se pare ca cineva a avut, in sfarsit, curajul de a face o incercare in acest sens, si anume acela de a vizualiza brand-urile si de a le prezenta ca fiinte cu fata, corp, chiar si coada.
Vorbim adeseori de "fata unui brand”, dar ce ziceti de ideea de a-i da acestuia si un corp? Se pare ca cineva a avut, in sfarsit, curajul de a face o incercare in acest sens, si anume acela de a vizualiza brand-urile si de a le prezenta ca fiinte cu fata, corp, chiar si coada.
Noul proiect online www.brandtoys.com, supranumit "primul instrument de vizualizare a unui brand", este chiar locul unde nume renumite prind viata sub forma unor mascote caraghioase.
Va puteti imagina Coca-Cola ca o gorila rosie sau BMW ca un baietel albastru? Cam asa arata aceste brand-uri pe brandtoys.com, unde vizualizarea nu are loc la intamplare. Forma corpului si a capului, dar si expresiile faciale ale mascotelor sunt selectate pe baza unor masuratori stabilite printr-un studiu, BrandZ, realizat de Millward Brown, dar si a concluziilor de pe Social Mention, un motor de cautare social media, elaborat pentru a analiza buzz-ul generat online de brand-uri si pentru a masura atasamentul oamenilor fata de acestea.
Mascotele nu sunt menite a fi frumoase sau urate, dragute sau dizgratioase, ci doar simpatice si unice. Se doresc a fi o modalitate interesanta de cantarire a diferitelor marci, un instrument valoros si rapid pentru profesionistii in marketing.
Mascotele nu sunt menite a fi frumoase sau urate, dragute sau dizgratioase, ci doar simpatice si unice. Se doresc a fi o modalitate interesanta de cantarire a diferitelor marci, un instrument valoros si rapid pentru profesionistii in marketing.
Conform creativereview.co.uk, site-ul a fost creat de JWT London (de aici si logo-ul JWT atasat fiecarei mascote). Guy Murphy si Graham Wood sunt promotorii proiectului.
Cat despre functionalitatea site-ului, exista momentan 3.000 de brand-uri disponibile pentru vizualizare in baza de date. Utilizatorii isi pot crea propria mascota pe care o pot partaja apoi pe conturile lor in social media si o pot chiar tipari 3-D. Mai mult, utilizitarorii pot face comparatii intre brand-uri, masurand si comparand performanta si sentimentele create de acelasi brand pe piete diferite.
Iata mai jos cateva mascote.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.