Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Red Bull Stratos, o activare de brand ce a depasit doua recorduri
Tags: red bull, red bull stratos, misiune red bull, salt stratosfera, record, viteza sunetului, cadere libera, felix baumgartner
Brandurile incearca mereu sa iasa in evidenta prin activari neobisnuite, insa unele reusesc sa faca lucruri de-a dreptul spectaculoase. Este si cazul Red Bull cu proiectul sau Red Bull Stratos.
Brandurile incearca mereu sa iasa in evidenta prin activari neobisnuite, insa unele reusesc sa faca lucruri de-a dreptul spectaculoase. Este si cazul Red Bull cu proiectul sau Red Bull Stratos.
Brandul a sustinut initiativa curajoasa a austriacului Felix Baumgartner, care reusit un salt in cadere libera din stratosfera, depasind viteza sunetului si orice record in materie.
Felix Baumgartner, aflat intr-o capsula presurizata sustinuta de un urias balon cu heliu, a urcat pana la altitudinea de 39.045 de metri, iar apoi a coborat spre Pamant cu o viteza de 1342.8 km pe ora, fiind primul om care depaseste viteza sunetului prin cadere libera. Saltul sau a avut loc duminica, in jurul orei 21.08 (ora Romaniei), deasupra statului american New Mexico.
Evenimentul fost transmis in direct pe un canal dedicat pe YouTube - Red Bull YouTube channel -, stabilind un nou record si in materie de vizualizari ale unui eveniment live pe YouTube. Imaginile au fost urmarite de utilizatori din intreaga lume pe un numar de peste 8 milioane de streamuri live.
Pana la saltul lui Felix Baumgartner, recordul de streamuri ale unui eveniment live pe YouTube - circa 500.000 - a fost inregistrat in timpul Jocurilor Olimpice de la Londra din aceasta vara.
Se estimeaza ca pentru a fi sponsor al evenimentului si pentru a detine drepturile exclusive de difuzare live a saltului lui Felix Baumgartner, Red Bull a platit o suma de 50 de milioane de euro.
Felix Baumgartner, aflat intr-o capsula presurizata sustinuta de un urias balon cu heliu, a urcat pana la altitudinea de 39.045 de metri, iar apoi a coborat spre Pamant cu o viteza de 1342.8 km pe ora, fiind primul om care depaseste viteza sunetului prin cadere libera. Saltul sau a avut loc duminica, in jurul orei 21.08 (ora Romaniei), deasupra statului american New Mexico.
Evenimentul fost transmis in direct pe un canal dedicat pe YouTube - Red Bull YouTube channel -, stabilind un nou record si in materie de vizualizari ale unui eveniment live pe YouTube. Imaginile au fost urmarite de utilizatori din intreaga lume pe un numar de peste 8 milioane de streamuri live.
Pana la saltul lui Felix Baumgartner, recordul de streamuri ale unui eveniment live pe YouTube - circa 500.000 - a fost inregistrat in timpul Jocurilor Olimpice de la Londra din aceasta vara.
Se estimeaza ca pentru a fi sponsor al evenimentului si pentru a detine drepturile exclusive de difuzare live a saltului lui Felix Baumgartner, Red Bull a platit o suma de 50 de milioane de euro.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.