Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Viral romanesc cu 1 milion de vizualizari. Vezi ce reclama a reusit performanta
Tags: viral, reclama, viral romanesc, duraziv, rockeri, par, propaganda
Va mai amintiti celebrul filmulet cu delfinii maidanezi din Dambovita? In vreme ce unii chiar au inghitit galusca, altii mai perspicace si-au dat seama ca e doar o altfel de reclama la covrigii de Buzau. Una peste alta insa, clipul a adunat vreo 500.000 de vizualizari pe YouTube. Dar asta e o nimica toata fata de cel mai recent viral comercial romanesc, la o vopsea de dat cu parul.
Va mai amintiti celebrul filmulet cu delfinii maidanezi din Dambovita? In vreme ce unii chiar au inghitit galusca, altii mai perspicace si-au dat seama ca e doar o altfel de reclama la covrigii de Buzau. Una peste alta insa, clipul a adunat vreo 500.000 de vizualizari pe YouTube. Dar asta e o nimica toata fata de cel mai recent viral comercial romanesc, la o vopsea de dat cu parul.
Clipul ii are ca protagonisti pe trei rockeri care vopsesc peretii unei camere de camin cu ajutorul propriei podoabe capilare. Scopul a fost acela de a promova beneficiul principal al vopselei Duraziv, faptul ca e ecologica si, in consecinta, mai putin daunatoare pentru organism decat alte produse similare de pe piata.
“Ce inseamna o vopsea ecologica? Nu ataca mainile, plamanii si nici… parul. Asa am ajuns la rockeri – o categorie de oameni care tin foarte mult la parul lor. Daca ei au incredere sa isi dea cu Duraziv Fara Miros pe par, atunci cu siguranta vopseaua e “sanatoasa”. Unde mai pui ca ei stapanesc si o metoda excelenta de aplicare a vopselei, prin headbanging (dat din cap)” spune Dragos Musat (Online Creative & Producer Propaganda).
Lansat pe YouTube in luna martie a acestui an, filmuletul comercial a depasit 1 milion de accesari oficiale, devenind cel mai vizualizat viral romanesc. Pe langa acestea, clipul a fost vizualizat de alti 4,4 milioane de utilizatori, in urma preluarii sale de catre cel mai mare canal de virale de pe Youtube – Ray William Johnson, in cadrul caruia a fost prezentat si comentat de Jason Biggs, actorul din American Pie.
Mai mult decat atat, viralul autohton a ajuns sa fie preluat de diverse bloguri si pagini de Facebook unde a adunat sute de comentarii. Luand in calcul si cele aproximativ 500.000 de vizualizari pe diferite alte conturi de pe internet, clipul a depasit de fapt 6 milioane de utilizatori in online, iar cifrele inca mai cresc, potrivit agentiei Propaganda.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.