Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 branduri pe cale de disparitie
Tags: branduri, disparitie branduri, analiza, 24/7 wall street, avon, rim, suzuki
Ca in fiecare an, in baza unei analize proprii, 24/7 Wall Street face predictii asupra brandurilor care au toate sansele sa dispara in anul urmator. Sunt 10 la numar, toate americane si toate macinate de probleme economice, de criza ori de un management defectuos.
Ca in fiecare an, in baza unei analize proprii, 24/7 Wall Street face predictii asupra brandurilor care au toate sansele sa dispara in anul urmator. Sunt 10 la numar, toate americane si toate macinate de probleme economice, de criza ori de un management defectuos.
American Airlines va disparea in 2013 din cauza propriei ineficiente. A fost principalul transportator din SUA pentru aproape 30 de ani, supravietuind unor vremuri in care alte companii au falimentat. A pierdut insa avantajul cand Northwest a fuzionat cu Delta si cei de la Continental au dat mana cu United. In doi ani, American Airlines a devenit o companie de transport aerian de nivel mediu.
Research In Motion (RIM) este poate cel mai bun exemplu de companie inovatoare care si-a pierdut avantul. Si l-a pierdut in asa masura incat acum se afla in pragul extinctiei. Cu cinci ani in urma, RIM era singura firma producatoare de smartphone-uri si detinea aproape toata piata. Greseala sa fatala a fost insa neadaptarea tehnologiei la nevoile consumatorilor. In iunie 2007, Apple lansa iPhone-ul. Iar restul e istorie.
Pacific Sunwear nu mai are capital pentru a rezista concurentei de pe piata si va disparea anul viitor, iar compania pare constienta de asta. In cel mai recent raport al sau, se arata ca unul dintre cele mai mari riscuri a fost reprezentat de faptul ca a scazut considerabil capitalul, iar compania s-a aflat in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile financiare.
Avon se afla, de asemenea, pe lista celor de la 24/7 Wall Street. Una dintre principalele probleme ale companei este reprezentata de competitivitatea acerba existenta pe piata produselor cosmetice. In plus, managementul actual al Avon nu pare a fi eficient.
MetroPCS a pierdut orice sansa de a concura cu marii competitori de pe piata precum T-Mobile, AT&T sau Verizon. In final, investitorii au parasit compania, iar MetroPCS ar putea fi inghitit de un peste mare: T-Mobile.
The Oakland Raiders a castigat de trei ori Super Bowl, insa acest lucru se intampla demult, prestatia echipei fiind slaba in ultimul deceniu.
Salon.com a fost lansat in 1995, fiind unul dintre primele site-uri de stiri si comentarii de pe internet. De cativa ani insa incepe sa fie eclipsat de The Atlantic sau Washington Post.
Suzuki a inceput anul prost si l-a continuat la fel. Vanzarile i-au scazut cu aproape 4% comparativ cu anul precedent. Trendul este descendent pentru companie intrucat are o reputatie slaba si ii lipseste finantarea.
Current TV, post tv detinut de Al Gore, se afla si el pe lista neagra din cauza audientelor aflate in cadere libera.
Talbots. Vanzarile anuale ale retailerului de moda sunt la jumatate comparativ cu perioada de dinainte de criza si nici nu sunt semne de imbunatatire a situatiei. Desi au existat ceva discutii, se pare ca nici o preluare de catre o companie mai mare nu va avea loc.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
2.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.