Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
8 branduri romanesti cu succes la export
Tags: branduri romanesti, succes, piata internationala, id sarrieri, jolidon, mihaela glavan
In vreme ce piata romaneasca este invadata de tot mai multi retaileri internationali, brandurile romanesti incep sa isi faca simtita prezenta in afara granitelor tarii, arata o analiza a Capital Property Advisors.
In vreme ce piata romaneasca este invadata de tot mai multi retaileri internationali, brandurile romanesti incep sa isi faca simtita prezenta in afara granitelor tarii, arata o analiza a Capital Property Advisors.
Modelul de busines adoptat de brandurile romanesti a fost atat intrarea directa, cat si franciza, cu posibilitatea ulterioara de rascumparare a francizei sau de cumparare a unei parti din afaceri. Daca in prima faza cea mai vizata zona a fost Europa de Vest, ulterior tari precum SUA, Israel si mai nou Rusia, Ucraina sau Liban au devenit optiuni de luat in seama pentru extindere.
Iata care sunt 8 dintre brandurile romanesti de succes pe piata internationala:
I.D Sarrieri beneficieaza probabil de cea mai extinsa retea din afara tarii. Reteta cu care s-a extins pe plan international este conceptul shop in shop, ajungand astfel la o prezenta in peste 35 de tari ale lumii, printre care Italia, SUA, Australia, Turcia sau Rusia.
Musette are magazine proprii in Bulgaria si in Israel, deschizand in franciza pe pietele din New York, Luxemburg si Budapesta.
Jolidon isi indreapta si ei atentia in acest an catre deschiderea de noi magazine in franciza pe piata din est, in tari precum Rusia, Georgia, Azerbaidjan, Kazakstan sau in Asia – Singapore, Coreea de Sud, Hong Kong, fiind astfel la a doua incercare de extindere pe piata externa.
Brandul MLH este vandut pe diverse piete de la Australia, Europa (Italia, Franta, Spania, Elvetia, Olanda), Emiratele Arabe Unite, Bahrein sau Honk Kong.
Irina Schroetter are magazine in SUA, la New York, in Elvetia, la Lugano si Germania, la Kemnitz.
Sepala, brandul creatoarei Mihaela Glavan, se regaseste in magazinele Irinei Schroetter din Elvetia si Germania.
Trattoria il Calcio – lantul de restaurante a deschis doua unitati la Londra, in Marea Britanie, dar viseaza si alte piete precum Dubai si Monaco.
Denis isi va incepe anul acesta extinderea internationala, producatorul de incaltaminte vizand atat piatade peste ocean, cat si Rusia, Ucraina sau Kazakstan.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 6 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.